Aviseringar
Rensa alla

Lolicon MOE


Ämnesstartare

Budolicious:

Keep trollin' trollin' trollin' trollin'
What?

Det finns en anledning till att jag skriver i klotterdelen, bara klotterdelen och ingen annan stans... Vafan - klotterdelen är ju enda anledningen till att jag öht. blev medlem här...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Enligt din åsikt är inte samma sak som enligt naturen

Nej, men vad utmärker kvinnans kropp i jämförelse med mannens?

1) Bredare höfter - vilket beror på ett större bäcken som behövs för att bära på ett barn under många månader.

2) Kvinnan blir fertil redan i tonåren och efter 20 så minskar chanserna att hon blir med barn. Efter 40 så minskar chansen med ungefär hälften. De flesta män dras mot yngre kvinnor, även äldre män. Vårt sjuka samhälle kallar det för snusk trots att det är det mest naturliga som finns. Blir man kär i någon som är 15 år yngre än en själv kollar folk konstigt på en, men innerst inne skulle nog de flesta män över 30 inte tacka nej till en fräsch 17-åring utan rynkor och slapp hud.

3) Boobies - för att mata barnet. Fast sedan kom industrin och vällingen... finns dock studier (hur mycket man nu kan lita på dem iofs) som visar att den naturliga bröstmjölken är överlägsen alla ersättningsmedel.

4) Kvinnan har mindre muskler än mannen - eftersom det är mannen som ska försvara kvinnan från hot och faror. Vårt samhälle har dock utvecklats mycket snabbare än evolutionen, och idag framstår mannens främsta egenskaper som tämligen värdelösa. Alla ska ju vara perfekt lika och jämställda trots att män är starkare än kvinnor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

et finns en anledning till att jag skriver i klotterdelen, bara klotterdelen och ingen annan stans... Vafan - klotterdelen är ju enda anledningen till att jag öht. blev medlem här...

Inte du, denna gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

De flesta män dras mot yngre kvinnor, även äldre män.

Kallas för troféer och/eller ålderskris och/eller älskarinna

vhfaj:

Alla ska ju vara perfekt lika och jämställda trots att män är starkare än kvinnor.

Män är starkare än kvinnor - oftast - rent fysiskt - ja. Men precis som att män är överlägsna vad gäller fysisk styrka så är kvinnor överlägsna på andra områden. Och vissa undantag kommer alltid att finnas (med andra ord kommer vissa kvinnor att ha samma egenskaper som dom flesta män medans vissa män kommer att ha samma egenskaper som dom flesta kvinnor). Men ja, det jämnar ut sig i slutändan... jag menar tänk själv (inte med lillhjärnan nu alltså) - hur långt kommer man på enbart fysisk styrka? Rent allmänt? Alls? Börjar du förstå vart jag försöker komma eller måste jag gå in på mer detaljer, jag som är så opedagogisk och dessutom varit uppe hela natten?

Budolicious:

Inte du, denna gång

Oh[sad]
Fast å andra sidan - kul att inte vara ensam längre ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Kallas för troféer och/eller ålderskris och/eller älskarinna

Nej, LOL. Om du får välja mellan ett skrynkligt 35-årigt russin eller en ung 17-årig skönhet, vem väljer du? Förutsatt att ingen av dem har knepig personlighet då.

Storchen84:

Men precis som att män är överlägsna vad gäller fysisk styrka så är kvinnor överlägsna på andra områden.

Det tror jag också. Kvinnor har mycket bättre hand med barn för att de har en helt annan känsla för barn än vad män har.

Storchen84:

hur långt kommer man på enbart fysisk styrka?

Jag tror att fysisk styrka avspeglar sig i psyket en hel del. Är du vältränad (man eller kvinna) så har du bättre självförtroende och känner dig starkare än om du är en slapp fettsäck. Likaså tror jag att män har bättre självförtroende och tar för sig mer eftersom vi är fysiskt starkare och det får oss att känna oss bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Nej, LOL. Om du får välja mellan ett skrynkligt 35-årigt russin eller en ung 17-årig skönhet, vem väljer du? Förutsatt att ingen av dem har knepig personlighet då.

Det är inte så enkelt... det som du beskriver är svart på vitt, men världen är inte svart o vit, finns gott om 35-åringar som ser minst lika bra ut som väldigt många 17-åringar... Personligen kan jag inte säga vilket jag hade valt...

vhfaj:

Det tror jag också. Kvinnor har mycket bättre hand med barn för att de har en helt annan känsla för barn än vad män har.

Dom flesta kvinnor, och så finns det undantag att det finns vissa män som är det också (nej, inte ENBART homosexuella män...), precis som att det finns undantag att vissa kvinnor är minst lika bra (kanske bättre) på mansdominerade yrken - det jag menar med undantag. Det som skiljer män och kvinnor åt plus undantagen är vad som gör att det jämnar ut sig och ska vara jämnställt.

vhfaj:

Jag tror att fysisk styrka avspeglar sig i psyket en hel del.

En del kan jag hålla med om - men inte en hel del. En kvinna som haft ett hårt liv både i uppväxt och kanske även vuxenliv kan vara så mycket starkare i psyket än en (väldigt) vältränad man. Hur stark man är i psyket påverkas mer av livserfarenheter än av vad man har för kropp. Det borde jag inte ens behöva skriva, det är ju logiskt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

finns gott om 35-åringar som ser minst lika bra ut som väldigt många 17-åringar... Personligen kan jag inte säga vilket jag hade valt...

Håller med där. Finns många fula 17-åringar också. Men om man säger standard så är det klart att man hellre vill ha en ung, vacker kvinna än en som är gammal och ful. Men man kompromissar när man är äldre eftersom man vet att man inte kan få de där unga godbitarna. Men innerst inne vill man ju ha dem.

Storchen84:

Det som skiljer män och kvinnor åt plus undantagen är vad som gör att det jämnar ut sig och ska vara jämnställt.

Blev lite för rörigt där. Hur exakt menar du?

Storchen84:

En kvinna som haft ett hårt liv både i uppväxt och kanske även vuxenliv kan vara så mycket starkare i psyket än en (väldigt) vältränad man.

Jo, men i regel så har männen ett starkare psyke. Kvinnor viker sig mycket lättare i debatter och går åt sidan istället för att konfrontera. Undantag finns det alltid, men man kan ju inte göra undantagen till standard.


   
SvaraCitera

Blackhole:

vad är det för fel på killarna

Känner inte några killar som kollar på sådant, men har ett antal tjej kompisar som är besatta av yaoi...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den första videon är sööööööt. <3 Den andra också, på samma sätt egentligen, fast de visar olika saker.


   
SvaraCitera