Aviseringar
Rensa alla

london


Ämnesstartare

min lillebror ska till london nu i april men är för liten för att åka ensam så min morsa frågade mig om jag vill åka med honom för annars gör hon det

skulle ni åkt? jag vet inte om jag vill. klart det skulle vara kul att åka dit och kolla runt lite istället för tråkiga sverige men jag är inte så sugen på att ta hand om allt och passa min brorsa, jag vill att morsan ska med men vi har inte råd med tre pers. jag vill inte heller stanna hemma för här är min farsa och han är ett jobbigt monster som jag stör mig på

fan ska jag göra? stanna hemma och bli plågad eller åka ch bli plågad?

damp


   
Citera
Ämnesstartare

Är det din mor som betalar, så res för helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå passa din brorsa kan ni inte ha lite trevlig brorsatime bara? [crazy] låter som han är 5 typ


   
SvaraCitera

Res för upplevelsen, din bror kan väl ta hand om sig själv i stort, om ni håller nära kontakt i övrigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jaaaaaaa åk till london! hur gammal är din bror?


   
SvaraCitera

Bättre att bli plågad i London än hemma. Speciellt om det inte är du som betalar resan. London är fett najs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men helvette åk London kan allrig bli fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Är det din mor som betalar, så res för helvete.

nää min farsa.

Lounge fact:

vadå passa din brorsa kan ni inte ha lite trevlig brorsatime bara? låter som han är 5 typ

nää tror han är 14. men jag vill inte vara gudie där borta. jag föredrar att bli guidad

Ingemarsdotter:

Res för upplevelsen, din bror kan väl ta hand om sig själv i stort, om ni håller nära kontakt i övrigt?

nja tror inte jag skulle låta honom springa runt där ensam

vissel:

men jaaaaaaa åk till london! hur gammal är din bror?

14

Nirr:

Bättre att bli plågad i London än hemma. Speciellt om det inte är du som betalar resan. London är fett najs.

mm ska ju vara det

hmm är svårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nää min farsa.

Relevant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

men helvette åk London kan allrig bli fel

tänk om vi går vilse?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nää tror han är 14. men jag vill inte vara gudie där borta. jag föredrar att bli guidad

hahaha tror [love] varför vill han så gärna åka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

tänk om vi går vilse?

då frågar ni om vägen. eller tar en öl


   
SvaraCitera

patrick bateman:

nja tror inte jag skulle låta honom springa runt där ensam

Hur länge gäller det? Ett par timmar är väl ingen fara..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Relevant?

faktiskt

Lounge fact:

hahaha tror varför vill han så gärna åka?

haha har massa syskon, är svårt att hålla koll. kom dock på att han fyller 15 i april och ska dit därför

vet inte, han säger inte allt. han gillar storstäder och vill se alla europas. och så har han typ typ träffat nån över internt som bor där han vill träffa. usch, är massa konstigt. jag förstår inte hälften ens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vet inte, han säger inte allt. han gillar storstäder och vill se alla europas. och så har han typ typ träffat nån över internt som bor där han vill träffa. usch, är massa konstigt. jag förstår inte hälften ens

oki men tycker du ska ställa upp för honom, tråkigt om han ej kan åka.. ni får hjälpas åt att guidas


   
SvaraCitera