Aviseringar
Rensa alla

london


Ämnesstartare

OF 5:

då frågar ni om vägen. eller tar en öl

fråga efter vägen låter som en bra ide

öl är han för liten för [no-no]

Ingemarsdotter:

Hur länge gäller det? Ett par timmar är väl ingen fara..

borde det inte vara menb litar inte helt på honom

Lounge fact:

oki men tycker du ska ställa upp för honom, tråkigt om han ej kan åka.. ni får hjälpas åt att guidas

haha sa faktiskt att åker inte jag så åker min morsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha sa faktiskt att åker inte jag så åker min morsa.

aha läste ej noga [sad] men åk bara om du känner för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade lätt åkt om jag fick en sån chans.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

borde det inte vara menb litar inte helt på honom

Tror det är lugnt faktiskt, så länge han kan engelska är engelsmän väldigt hjälpsamma av sig om han villar bort sig. Jag skulle inte missa att åka för den sakens skull om jag så måste vara med min syster hela resan (vilket i för sig skulle vara väldigt trevligt[y])


   
SvaraCitera

Ja, det är klart som fan du ska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aha läste ej noga men åk bara om du känner för det

haha lugnt

mm precis. jag får fundera hårt på det under helgen för nästa vecka skulle jag komma med beslut. är ju taskigt om jag åker fast jag inte vill så kanske jag sabbar stämningen för min brorsa

Pendulum:

Jag hade lätt åkt om jag fick en sån chans.

9/10 gör nog det. jag är den som inte gör, jag är rätt udda. dock så vore det kul att åka, london är nog kul

Ingemarsdotter:

Tror det är lugnt faktiskt, så länge han kan engelska är engelsmän väldigt hjälpsamma av sig om han villar bort sig. Jag skulle inte missa att åka för den sakens skull om jag så måste vara med min syster hela resan (vilket i för sig skulle vara väldigt trevligt)

hans engelska är faktiskt skrämmande bra så det är bra

haha kul att du skulle tycka det var kul att åka med din syster. jag lär tröttna på min brorsa, han kan vara rolig men kan också vara dne mest jobbiga människa som finns. han går runt och sjunger hela tiden och överallt, skämmer ut mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Ja, det är klart som fan du ska.

det verkar de flesta tycka ja. jag fattar inte varför det är så svårt att bestämma sig


   
SvaraCitera

patrick bateman:

det verkar de flesta tycka ja. jag fattar inte varför det är så svårt att bestämma sig

Jag menar, allvarligt, hur ofta kommer du få chansen att få en betald resa till London? Visst, du måste släpa lillebror, men du får i alla fall se stan och uppleva den.

Resor är jävligt värda, man ångrar sig alltid efteråt när man inte tar chansen. Jag gör i alla fall det.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha kul att du skulle tycka det var kul att åka med din syster

Jag och min syster skiljer bara på 1,5 år och vi är båda vuxna, så det är såklart skillnad. Sedan är vi mycket lika och har många gemensamma intressen, vi skulle förmodligen festa och ha kul, gå på konserter och musikaler osv. Faan, vill verkligen åka nu, fick världens boost av mitt eget lilla skriveri där [wink]
Men! Om du och din bror har saker gemensamt borde ni kanske ägna er mer åt det och mindre på att störa er på varandra[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Jag menar, allvarligt, hur ofta kommer du få chansen att få en betald resa till London? Visst, du måste släpa lillebror, men du får i alla fall se stan och uppleva den.

jag är rätt bortskämd och får mycket gratis. förra året fick jag tre gratisresor. en till madrid och en till berlin och en till egypten, stannade dock hemma och sket i egypten.

Penstrokes:

Resor är jävligt värda, man ångrar sig alltid efteråt när man inte tar chansen. Jag gör i alla fall det.

det har du helt rätt i. jag har svårt att komma iväg men ifall jag åker så kommer jag knappast ångra det. vill se fotboll där

Ingemarsdotter:

Jag och min syster skiljer bara på 1,5 år och vi är båda vuxna, så det är såklart skillnad. Sedan är vi mycket lika och har många gemensamma intressen, vi skulle förmodligen festa och ha kul, gå på konserter och musikaler osv.

haha jo klart det är skilland men spelar ju egentligen bara roll ifall vi båda har saker gemensamt. konserter är kul ifall det är bra musik, där är både jag och min brorsa kräsna

förresten så är jag vuxen!

Ingemarsdotter:

Faan, vill verkligen åka nu, fick världens boost av mitt eget lilla skriveri där

haha.

du kan hänga på om du vill [smile]

Ingemarsdotter:

Men! Om du och din bror har saker gemensamt borde ni kanske ägna er mer åt det och mindre på att störa er på varandra

klart vi har saker gemensamt men det behöver vi inte åka till london för. åker jag dit vill jag se fotboll och han hatar fotboll. det är lite besvärligt faktiskt


   
SvaraCitera

patrick bateman:

förresten så är jag vuxen!

hehe... okej [wink]

patrick bateman:

du kan hänga på om du vill [smile]

det hade varit helt fantastiskt [cute]

patrick bateman:

åker jag dit vill jag se fotboll och han hatar fotboll

jag är inte så intresserad av fotboll, men jag förstår hur det måste vara om man är det och inte får chansen att kolla på det i London!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

det hade varit helt fantastiskt

hehe så länge du betlar är det lugnt [smile]

Ingemarsdotter:

jag är inte så intresserad av fotboll, men jag förstår hur det måste vara om man är det och inte får chansen att kolla på det i London!

mm det skulle nog vara lite tråkigt att missa det


   
SvaraCitera

patrick bateman:

hehe så länge du betlar är det lugnt [smile]

Ja, det var väl ganska självklart. Synd att man knappast får ledigt på jobbet med så kort varsel. Eller snarare, mitt företag behöver mig [cute]

patrick bateman:

mm det skulle nog vara lite tråkigt att missa det

Jag skulle nog krossa mitt syskon om jag missade tex en bra spelning pga honom/henne, men ja.. vi är väl alla olika.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jag är rätt bortskämd och får mycket gratis. förra året fick jag tre gratisresor. en till madrid och en till berlin och en till egypten, stannade dock hemma och sket i egypten.

Kanske inte varar för evigt, dock, så det är fortfarande rätt val att ta chansen! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Ja, det var väl ganska självklart. Synd att man knappast får ledigt på jobbet med så kort varsel. Eller snarare, mitt företag behöver mig

det var ju synd det men aja. att jobba brukar ju vara rätt vitkigt. kul att ditt företag behöver dig [smile]

Ingemarsdotter:

Jag skulle nog krossa mitt syskon om jag missade tex en bra spelning pga honom/henne, men ja.. vi är väl alla olika.

haha

jepp, och bra är det [y]

Penstrokes:

Kanske inte varar för evigt, dock, så det är fortfarande rätt val att ta chansen!

hahan je jag kom att tänka på det nu. jag fyllde 19 nyss, tror inte att familjen vill ge mig gratisresor hela tiden nu längre. jag börjar bli gammal


   
SvaraCitera