Aviseringar
Rensa alla

London baby


mynona

Åh, London. Jag önskar att jag kunde själv. Ha så roligt. 


   
SvaraCitera
  • London Eye
  • Big Ben
  • Madame Tussauds Vaxkabinett
  • The British Museum
  • Westminister Abbey

Minns att Jag besökte Madame Tussauds när jag var där för jättelänge sen. Åkte rödbuss också det var skoj som liten grabb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Åh så kul! Hur länge är det? Förstår verkligen! Lämnade Stella några dagar i somras och jag smsade jätteofta och frågade hur hon hade det som värsta hönsmamman.

Tors-sönSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Tors-sönSöt

Aha London. Trodde att du menade Afrika haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Aha London. Trodde att du menade Afrika haha

hahaha ne afrika blir 2 veckor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur mycket har du räknat med att spendera?? om man får fråga detRodnar tänkte åka dit med en kompis nån gång men vet inte alls hur mycket jag borde lägga undan innan mvh oerfaren resenär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

hahaha ne afrika blir 2 veckor

skönt att du ej åker iväg två veckor på en gång så att du får vänja dig lite av att vara borta från  henne.
när jag var borta några dagar så väntade jag mig hela tiden att hon skulle hoppa fram haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

skönt att du ej åker iväg två veckor på en gång så att du får vänja dig lite av att vara borta från  henne.
när jag var borta några dagar så väntade jag mig hela tiden att hon skulle hoppa fram haha

fyra dagar london, 1 vecka grekland, två veckor afrika. Invänjning !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:
hur mycket har du räknat med att spendera?? om man får fråga detRodnar tänkte åka dit med en kompis nån gång men vet inte alls hur mycket jag borde lägga undan innan mvh oerfaren resenär

Jag ska vara där tre hela dagar, mina vänner tror att de ska shoppa och spendera tiotusen. Jag tänkte nog inte lägga mer än fem, pga sparar pengar just nu.
Så det beror vad du ska göra och hur mycket du ska shoppa. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Så det beror vad du ska göra och hur mycket du ska shoppa.

kommer mest åka dit för att turista Söt men då vet jag ungefär! hoppas du får det trevligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

kommer mest åka dit för att turista Söt men då vet jag ungefär! hoppas du får det trevligt!

Ska du inte shoppa så kan du väl räkna 300-600 om dagen iaf 🙂 Beroende på vad ni ska göra. Bestäm innan så vet du hur mycket du behöver spara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p.s. när man är i London vill man göra så mycket att man typ inte hinner äta..!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska dit i höst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:
Ska dit i höst.

Det är så mysigt där. Älskar britter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha det så skoj! : )


   
SvaraCitera