Aviseringar
Rensa alla

London men var...


Ämnesstartare

Jag ska åka till London (City) men undrar om du kanske har några personliga smultron (eller blåbär[crazy])ställe, kanske ett museum eller en vintage butik (vad som helst[bigsmile])
Tacksam för svar [crazy]


   
Citera

hmv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Covent Garden är mysigt att fika på, sen Harvey Nichols och Harrods i klädväg. Madame Tussauds & London dungeon är också två "museer" värda att besöka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fortnum and Mason <3


   
SvaraCitera

big ben [cute]


   
SvaraCitera

Benson & Clegg, Cordings mycket bra men dyra [rolleyes]

men rekommenderar Kensington Highstreet precis som oxfordstreet fast betydligt mindre folk.

på Camden highstreet finns många vintage butiker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack fö alla svar [smile][smile][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan va bra, jag ska dit snart, då kan du tipsa mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PIccadilly Circus ftw!


   
SvaraCitera
Exner

OF 5:

Benson & Clegg, Cordings mycket bra men dyra [rolleyes]

Herrekipering och -skrädderi är kanske inte var en dam i första hand letar efter.

[mad]


   
SvaraCitera

Exner:

Herrekipering och -skrädderi är kanske inte var en dam i första hand letar efter.

jooo eller kanske inte men Cordings har iaf kläder för damer


   
SvaraCitera

Zavvi på Oxford Street är en stor skiv-filmbutik. Grön skylt, 3 våningar


   
SvaraCitera

Tussauds tycker jag personligen är överskattat. Såååååååååååååååååååå stökigt, blinkande ljus, man fick kippa efter andan hela tiden och vaxdockorna kom man knappt fram till. "Spöktunnlarna" som fanns där när jag var där för 2 år sedan då det var vampyrtema var dock svinkul.

Jag fick oväntade komplimanger för att jag var "så vacker" blev jätteförvånad och såg ut som ett miffo


   
SvaraCitera

Camden Town i norra London är ett schysst place att hänga på om du är hipster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brick Lane! En marknad där massa unga designers säljer sina grejer. Massa snygga människor med galet snygga kläder att titta på!


   
SvaraCitera