Aviseringar
Rensa alla

Longboard?


Ämnesstartare

Hej en snabb fråga[smile]
Jag ska snart köpa en longboard och undrar om ni tror att den här brädan skulle funka? http://www.boardlife.se/product/19/Slipstream-Longboards-The-Lowrider-Custom

Är ca. 1.65 och väger ca. 45 kilo. Jag ska mest bara cruisa, surfa och transportera! Är nybörjare men har Åke lite skateboard tidigare. Vill gärna ha en med hög flex också så om ni vet någon bra så är det bara att skriva[wink].

Tack i förhand!


   
Citera

aa


   
SvaraCitera

Nej men tänk om du ramlar och slår dig!

Hoppa du tänkt använda knäskydd [no-no]


   
SvaraCitera

Pizzabagaren:

Jag ska snart köpa en longboard och undrar om ni tror att den här brädan skulle funka?

Varför skulle den inte funka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Varför skulle den inte funka?

Jo, därför att jag gärna vill ha en bra bräda så att man inte tröttnar direkt[smile]. Hursomhelst så fick jag reda på av en kompis att den var extremt stel och väldigt oskön så jag får nog leta vidare.
Några förslag?


   
SvaraCitera

Pizzabagaren:

Är ca. 1.65 och väger ca. 45 kilo. Jag ska mest bara cruisa, surfa och transportera! Är nybörjare

alltså seriöst det här är läskigt det är exakt som mig fast jag är tjej. är en 165 väger 45 o letar lika bärda O.o


   
SvaraCitera

flowpop:

alltså seriöst det här är läskigt det är exakt som mig fast jag är tjej. är en 165 väger 45 o letar lika bärda O.o

Hittat någon?


   
SvaraCitera