Aviseringar
Rensa alla

[love][blush]


Ämnesstartare

Idag var jag och SebastianE ute i skärgården, vi gick omkring och pratade om världen i största allmänhet och hade picknick.

Det var rätt kallt, men han höll om mig medan vi satt och såg ut över havet.
Vi fortsatte att prata om allt möjligt innan han tillslut frågade om vi skulle förlova oss... Eftersom jag först trodde att jag skämtade skrattade jag åt honom, men sen när jag märkte att han var seriös kunde jag inte säga annat än ja...[blush]
Han är mannen i mitt liv och vi har beslutat att gifta oss om ett år när jag gått ur gymnasiet och adoptera ett barn från Nordkorea.[love]

Dold text: förövrigt behöver jag varken städa eller laga mat om det är någon som undrar.


   
Citera

Blivande_japan:

och adoptera ett barn från Nordkorea.[love]

Kan man verkligen göra det? [confused]


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera

Avundas dig inte [blush][wink]


   
SvaraCitera

Tror du hittat på det där. [no-no]


   
SvaraCitera

är han rik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

är han rik?

duger[y]

Jonnybravo91:

Tror du hittat på det där. [no-no]

fråga honom själv då![confused]


   
SvaraCitera

Grattis 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Kan man verkligen göra det? [confused]

nej, det är importstop


   
SvaraCitera

Alltså om ni är seriösa med detta förhållande så tycker jag verkligen synd om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Alltså om ni är seriösa med detta förhållande så tycker jag verkligen synd om dig.

varför..?


   
SvaraCitera

Imoon:

Alltså om ni är seriösa med detta förhållande så tycker jag verkligen synd om dig.

Förklara dej [blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

varför..?

Tickstart:

Förklara dej [blush]

Sebastian är en av de mest otrevliga, oseriösa personer jag någonsin mött. Men visst, smaken är som baken och så vidare.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Imoon:

Sebastian är en av de mest otrevliga, oseriösa personer jag någonsin mött

Haha berätta mer! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Sebastian är en av de mest otrevliga, oseriösa personer jag någonsin mött. Men visst, smaken är som baken och så vidare.[rolleyes]

man får lätt den bilden av honom, men tro mig, han är inte sån när man lärt känna honom.


   
SvaraCitera