Aviseringar
Rensa alla

.:: [love] Dra ett änglakort! [love] ::.


Ämnesstartare

Klicka på den ängel/bild som tilltalar dig mest. Stämmer texten in på ditt liv eller känslor just nu?

Länk
http://anglastugan1.webnode.com/dra-ett-anglakort-/


   
Citera
Ämnesstartare

Ingen bild tilltalade mig. Men valde Iriz, typ kärlek eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol det stämde typ exakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men man måste välja den som man tycker är finast eller som ögonen fastnar på en sekund extra för det är din skyddsängel som ger dig din inre intuition så du väljer rätt och läser texten

lr för er otroene d e magkänslan!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Nu är tiden mogen för byte av bostad eller arbetsplats. Denna förändring kommer att mynna ut i en ny positiv energi.

Visst kommer det att kräva en del av dig och du kommer att känna dig trött, men i långa loppet så kommer dina ansträngningar att löna sig.

Under resans gång kommer du att träffa nya bekanta som kommer att tillföra ditt liv glädje och stimulans.

Var öppen och positiv för de nya möjligheterna som väntar bakom hörnet. Ge akt på de tecken och fingervisningar som hela tiden finns där. Det gäller bara att se dem!"

Mjo, det stämmer verkligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag valde Angelica för det är vad min underbara vän heter [smile]

"Klockan är slagen - det är dags att ta itu med det du länge dragit dig för. Tiden är mogen för att slutföra de projekt som du skjutit på framtiden"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nejnejnej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stämde lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DEN SA ÅT MIG ATT INTE FÖRHASTA MIG [mad] JAG ÄR JU PÅ 1 SOCKERKICK NU [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer med ett glädjande besked. Du kommer att få de pengar du behöver. Oroa dig inte! Dina ekonomiska problem kommer att lösa sig.
Låt inte bekymmer över pengar tynga ditt sinne alltför mycket. Har du bara tillit och tro på att det kommer att lösa sig så blir det så. Du kommer att få hjälp på ett oväntat sätt med dina ekonomiska bekymmer.
Ibland har du en förmåga att ta ut oro i förskott. Om du försöker leva i nuet och inte tänka så mycket framåt så är mycket vunnet. Det finns ett sant ordspråk som säger:
"Ta dagen som den kommer,
morgondagen vet du ingenting om"

Låter ju förtjusande[smile] frågan är om det är okej att visa detta för andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och fatta vad öl jag kan dricka för pengarna[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej vi fattar, you like beer.

mvh osv


   
SvaraCitera

Blev för upptagen med att fundera över varför det finns en negerängel, en indianängel och en amerikanängel. Medans de andra ser ut som arketypiska änglar.

Den amerikanska ängeln ska ge mig pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, stämde väl ganska bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stämde inte alls, förutom att det stod nåt om huvudvärk


   
SvaraCitera