Aviseringar
Rensa alla

love love love


Ämnesstartare

Hej[bigsmile]

Hur säger man till en kille (vet inte helt säkert att han gillar mig) att man gillar han?

suger på ord och uttrycka mig så ska jag bara gå fram och kyssa han när vi är ensamma eller nått?[love]

ni får gärna berätta egna historier om ni vågar! [blush]


   
Citera

Säg att du gillar honom lite extra mycket. [wink]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Förelår att du ej säger att du gillar honom förrän det är rätt obvious, för att undvika awkwardness för er båda. Alltså, ragga först. Ge något tecken. Beroende på ålder så får det sedan gå som det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhejhej3:

så ska jag bara gå fram och kyssa han när vi är ensamma eller nått?[love]

Ja, är grymt när det händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh det låter så lätt men hur, när liksom? känns random;]


   
SvaraCitera

"Får jag chans på dig?"

Funkar ALLTID!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhejhej3:

åh det låter så lätt men hur, när liksom? känns random;]

Så fort ni ses! När du säger hej kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag vet inte om det går att bli mer tydligt. lite av allt han gör är att rufsa mig i håret, stryker mig på benet, busar och lyfter mig och brottar ner mej varje dag hahahah. hjälper mig med allt, liksom säger komplimanger sällan men det är fint stuff liksom. finns tusen fler saker men:) så himla svårt att veta! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ju bara att säga till honom att du tycker om honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

hejhejhej3: så ska jag bara gå fram och kyssa han när vi är ensamma eller nått?[love]
Ja, är grymt när det händer.

men om han inte gillar mig blir det ju skitkonstigt! tänk om han typ backar eller nått, skule typ dött av pinsamhet hahah[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhejhej3:

men om han inte gillar mig blir det ju skitkonstigt! tänk om han typ backar eller nått, skule typ dött av pinsamhet hahah[smile]

Varför skulle han inte gilla dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

beprövad metod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Varför skulle han inte gilla dig?

finns ingen anledning hihi. men det kan man ju säga om många om du fattar vad jag menar:) aja får go hard haha:D


   
SvaraCitera

Drick longdrink tillsammans... men inte för mkt dock[blush]


   
SvaraCitera

Kviq:

Förelår att du ej säger att du gillar honom förrän det är rätt obvious, för att undvika awkwardness för er båda. Alltså, ragga först. Ge något tecken. Beroende på ålder så får det sedan gå som det går.

Håller med. 90% av vad man säger handlar inte ens om VAD man säger utan vilket kroppspråk och ton osv.

Ord kan dessutom ljuga och förvrida sanningen, men en handling är alltid äkta. Så omgås med personen och överös med signaler.

OBS! ge inte ut dessa signalerna om du verkligen inte menar något med det. De flesta tjejer vet inte ens hur man hanterar det.


   
SvaraCitera