Aviseringar
Rensa alla

love love loveeee


Ämnesstartare

hej igen!

finns det nått test man kan göra för att veta om en kille gillar en mer än vän?! 🙂

jag vill börja hänga med honom utanför skolan som vänner till att börja med men hur frågar jag om vi ska umgås efter skolan utan att låta som en tönt?

han sa idag nä'r vi var vid mitt hus "jag ska hem och dricka julmust... *tystnad* och kladdkaka. *tystnad* och juleskum.

jag ba okej gott:) sen hejdå. asså lol var det just nån slags hemlig inbjudan från killarnas hemliga alien språk?jag är fett dålig på att fatta signaler eller inte

pleaseee help[love]


   
Citera

hejhejhej3:

finns det nått test man kan göra för att veta om en kille gillar en mer än vän?! 🙂

Flirta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhejhej3:

killarnas hemliga alien språk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men vi flirtar. antar jag. på vårat sätt. hahahah nämen det är nog mer att han inte vågar ta steget och jag vill absoult inte fråga först 🙂 lite töntigt jaaa[smile]


   
SvaraCitera

hejhejhej3:

han sa idag nä'r vi var vid mitt hus "jag ska hem och dricka julmust... *tystnad* och kladdkaka. *tystnad* och juleskum.

Ja, det var nog en inbjudan. Annars känns han sådär het om han under en hel dag gått runt och sett fram emot att gå hem och dricka julmust och äta kladdkaka.

Dessvärre kan han nog känna sig lite knäckt nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja, det var nog en inbjudan. Annars känns han sådär het om han under en hel dag gått runt och sett fram emot att gå hem och dricka julmust och äta kladdkaka.

Dessvärre kan han nog känna sig lite knäckt nu!

åh nej!!! men varför frågade han inte bara? jag fattade ju inget. jag kunde ju inte säga ja för han frågade ju inte om jag ville följa till han... damn. vad kan jag göra för att fixa det? [crazy]


   
SvaraCitera

hejhejhej3:

åh nej!!! men varför frågade han inte bara?

Han kanske var osäker. Tänk om du svarat nej, då hade han ju känt sig fånigast i världen.

Nej jag vet inte om han ville ha hem dig men det känns ju lite så.

hejhejhej3:

vad kan jag göra för att fixa det? [crazy]

Antingen fortsätter du som vanligt och ser hur det utvecklas eller så får du väl ta tag i det och försöka bjuda hem honom på något sätt. Baka en kladdkaka till imorgon och bjud hem honom på det! Näe, jag vet inte. [crazy]

Fan vad jag känner att jag gått för långt när jag börjar ge relationsråd. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj alltså jag menade hem, asså hem till han och bara hänga haha:D iaf, om jag hade liksom bjudit in mej själv när han sa det så hade det ju varit lika pinsamt. åh dethär suger!!

finns det inget trick att veta?


   
SvaraCitera
Nollan

El Guaje:

under en hel dag gått runt och sett fram emot att gå hem och dricka julmust och äta kladdkaka.

haha fnissa lite när jag läste av någon anledning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhejhej3:

finns det inget trick att veta?

lär dig tankeläsning lite snabbt

Alltså det här är väl varför love sucks, man vet aldrig vad han tänker. prata, även fast det är asjobbigt och pinsamt och hemskt. Kan ju leda till någon nice 🙂


   
SvaraCitera

Jävla kärlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhejhej3:

nån slags hemlig inbjudan från killarnas hemliga alien språk?j

Du kan köpa lexikon av mey, bree. Fett lite cash va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läs kroppsspråk. Finns typ 100 000 saker att kolla efter.

T.ex. om han har stora pupiller när han kollar på dig kan det tyda på att han gillar dig (om dom inte är naturligt stora för att det är asmörkt). Om han vinklar sina knän mot dig. När han korsar benen korsar så att korsade benet pekar på dig osv. Som sagt, finns massor, går nog att googla på. GL:HF


   
SvaraCitera