Aviseringar
Rensa alla

Love sucks! 🙂


Ämnesstartare

Ett tag sen (ett halvår sen) var det en kille som tog kontakt med mig, vi började snacka i telefon varje kväll och sådant, snacka mer på dagarna (vi går i samma skola). Sen sa han till mig att han gillade mig, och då sa jag att jag bara ville vara kompisar (det tar ju ett tag att få känslor), och då sa han att han bara skojade. Dagen efter försäkrade han mig extra tydligt om att han skojade "Du trodde väl inte på mig, osv?"

Jag ville fortfarande vara vänner och försökte hålla kontakten men han blev helt kall och tillslut skickade jag ett otroligt dumt sms till honom på fyllan; "jag är kär i dig blablabla". För då hade jag blivit det.

Sen snackade vi någon månad efter igen, och då frågade han om jag gillade någon speciell, jag sa ja och att jag gillade honom. Då sa han att han gillade mig med. Vi bestämde att vi skulle träffas men han kom aldrig och smsade inte ens. Några dagar efter frågade jag varför han gjorde så och då sa han;"jag ville träffa dig men var tvungen att göra en grej". Sen nu ignorerar han mig totalt ibland, svarar lite halvt ibland, och är ibland jättetrevlig [shake]

Gillar han mig eller inte, och hur ska jag bete mig?


   
Citera

KILL IT WITH FIRE

(alt.2 tala med stolpskottet)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

(alt.2 tala med stolpskottet)

Haha mjo I've tried, men han förstår inte när man flirtar med honom, han tar allting bokstavligt, är väldigt socialt efterbliven.
.. och jag vill inte vara en toffla[rolleyes]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

länk

Sant [y]


   
SvaraCitera

Kouku:

men han förstår inte när man flirtar med honom

Enligt mig är inte det samma som att prata. Ha ett seriöst samtal med honom. Rita bilder om han inte förstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Enligt mig är inte det samma som att prata. Ha ett seriöst samtal med honom. Rita bilder om han inte förstår.

HAHA, dock känns det inte som att det känns aktuellt med att prata om sånt överhuvudtaget eftersom han är så kall [sad]


   
SvaraCitera

Kouku:

eftersom han är så kall [sad]

Just därför som du ska prata med honom. Annars ödslar du bara tid. Och hur jävla kul är det?


   
SvaraCitera

lol, han är väl osäker på dig med tanke på hur du bar dig åt förut.

gör en powerpointpresentation. en tydlig en.


   
SvaraCitera

prata med puckot


   
SvaraCitera

Han gillar ju dig men han kände att han var tvungen att typ skratta bort det hela när det failade. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

lol, han är väl osäker på dig med tanke på hur du bar dig åt förut.

gör en powerpointpresentation. en tydlig en.

Vadå bar mig åt? Jag har ju liksom inte gjort något fel[n]

Powerpoint, okej [y]

dazed_and_confused:

Han gillar ju dig men han kände att han var tvungen att typ skratta bort det hela när det failade. [zzz]

Man dissar inte någon utan att sms eller någonting när man gillar den [no-no]


   
SvaraCitera

Kouku:

Vadå bar mig åt?

Kouku:

vi började snacka i telefon varje kväll och sådant, snacka mer på dagarna

Vrf snacka i tele varje kväll om man inte vill ngt mer med killen?
Allvarligt, du gav honom jävligt mkt falska förhoppningar. Tror du själv att han törs lita på att du inte gör likadant en gång till?


   
SvaraCitera

Kouku:

Man dissar inte någon utan att sms eller någonting när man gillar den [no-no]

Han tycker allt är jobbigt och är bara förvirrad, lite stolthetsgrej.


   
SvaraCitera

Saxen är min bästa vän. Ska alltid ha den i bakfickan.


   
SvaraCitera