Aviseringar
Rensa alla

Love sucks! 🙂


Kouku:

.. och jag vill inte vara en toffla

Fan vad mesig du är, om du är kär i honom så snacka med ungen, fett värt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouku:

Gillar han mig eller inte, och hur ska jag bete mig?

tycker du ska vara tydlig...säg bara jag gillar dig jag vill vara tsm med dig men då gäller det att vi kanprata med varandra det är itne okej att du bara inte dyker upp utan att höra av dig...
jag vet itne vad som är problemet men såhär kan det itne vara så om du oxå gillar mig och vill försöka så får vi prata om saken ?

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Han tycker allt är jobbigt och är bara förvirrad, lite stolthetsgrej.

Hmm..

trexo0:

tycker du ska vara tydlig..

Grejen är ju den att jag har redan sagt till honom att jag gillar honom tydligt, och då tycker jag att det är han som får besvara om han vill eller inte, då kan ju inte jag fortsätta toffla. [n]

Postorderhoran:

Vrf snacka i tele varje kväll om man inte vill ngt mer med killen?
Allvarligt, du gav honom jävligt mkt falska förhoppningar. Tror du själv att han törs lita på att du inte gör likadant en gång till?

[sad]


   
SvaraCitera

"JAG GILLAR DIG, GILLAR DU MIG? OCH SÄGER DU
"JA, DU ÄR VÄL SNÄLL OCH SÅ..?"
SÅ KLIPPER JAG TILL DIG!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouku:

tycker jag att det är han som får besvara om han vill eller inte, då kan ju inte jag fortsätta toffla.

du ska inte toffla dus ka göra det klart för honnom vad du vill ha å vad du acepterar och inte... sen ska dus tälla frågan till honnom om det passar eller itne? svarar han itne på det så sparkar du ut honnom... tro mig slöseri på tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

sen ska dus tälla frågan till honnom om det passar eller itne? svarar han itne på det så sparkar du ut honnom... tro mig slöseri på tid

Jag sa till honom att jag gillade honom,så sa han att han gillar tillbaka, sen är han kall igen, jag kan inte riktigt reach out to him [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

"JAG GILLAR DIG, GILLAR DU MIG? OCH SÄGER DU
"JA, DU ÄR VÄL SNÄLL OCH SÅ..?"
SÅ KLIPPER JAG TILL DIG!!"

[crazy]?


   
SvaraCitera

Kouku:

[crazy]?

du ska säga så[smile]


   
SvaraCitera

relations


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du ska säga så[smile]

jahaa nu förstod jag,
jag kan försöka och så återkommer jag med svaret sen [y]


   
SvaraCitera

Kouku:

jahaa nu förstod jag,
jag kan försöka och så återkommer jag med svaret sen [y]

Bra, gör så!![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouku:

sen är han kall igen, jag kan inte riktigt reach out to him

jag förstår vad du menar... har gjort samma sak.. man förväntar sig att "om han nu tkr om mig så borde han väl göra så av sig själv!" å så håller man på och bollar sånna tankar hela tiden.. kmr aldrig fram till ett rimligt svar för att man hela tiden utgår ifrån sina egna kännslor och vad man sj hade gjort..

jag läste en bra bok för ett tag sen... i den stog det att killen rättar sig väligt ofta itne om han inte får några gränser uppsatta.... där av blir tjejer pumpade och dumpade om dom bjuder på sex direkt... medan en tjej som tvingar killen att förtjäna det genom att sätta upp gränser han måste rätt sig efter. hon löper större chans att få han i ett seriöst förhållande..

min point är att om itne du säger hur du vill ha det och vad du förväntar dig av honnom kmr han kunna flumma runt som han vill för att du uppenbarligen bara väntar å tar skiten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

min point är att om itne du säger hur du vill ha det och vad du förväntar dig av honnom kmr han kunna flumma runt som han vill för att du uppenbarligen bara väntar å tar skiten?

Okej, jag ska prata med honom [y]


   
SvaraCitera

Han e B-l-u-g

Yes, its another form av blyg.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera