Aviseringar
Rensa alla

[love]tvättbjörnar asså[love]


Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

tvättbjörnar är bara så, så... så awesome

[love]

dazed:

Men alltså allvarligt inte en till jävla djurbildstråd, nog.

Trollet i mig vill såååååå gärna skapa en ny djurtråd nu. Kkkkkan. I i i inte. Hejda. Mig.[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xyz123:

Trollet i mig vill såååååå gärna skapa en ny djurtråd nu. Kkkkkan. I i i inte. Hejda. Mig.

Med något riktigt fult jävla djur, en fjäderlös strutsvariant eller någonting. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Med något riktigt fult jävla djur, en fjäderlös strutsvariant eller någonting.

​​13 of the ugliest animals on the planet[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Men alltså allvarligt inte en till jävla djurbildstråd, nog.

varför ogillar du djur så mycket?[sad] djur är ju jättefina[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

varför ogillar du djur så mycket? djur är ju jättefina

Tycker om djur, tycker dock det görs alldeles för mycket såna här trådar, kanske dags för en samlingstrådsjävel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

samlingstrådsjäve

finns en :◊
men djur är så fina att de behöver mycket plats!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det skapas bara trådar om djur
människodjur överallt
fyfan skapa en samlingstråd för dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Tycker om djur, tycker dock det görs alldeles för mycket såna här trådar,

för mycket för vad? det är ju inte i närheten av tillräckligt mycket för att stöka ner eller bli spammigt. så är det något annat? du kanske är för osäker i din manlighet för att kunna erkänna för dig skälv att du tycker att saker är fina och gulliga? och därför känner du dig obekväm i av trådar som påminner dig om detta?

isf, det är inget fel att gilla gulliga saker. titta på mig jag tycker jättemycket om små gulliga saker men är jättemanlig ändå[cute] man måste inte hata allt mysigt och gulligt, man kan bara kramas och hålla handen och gilla varandra ändå[blush]

Hjärtlös:

det skapas bara trådar om djur
människodjur överallt
fyfan skapa en samlingstråd för dom

håller med, du är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
aaaaaaaaaw[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

för mycket för vad? det är ju inte i närheten av tillräckligt mycket för att stöka ner eller bli spammigt

Skojar du eller? Finns rävtrådar tom.

Nintendos BFF:

så är det något annat? du kanske är för osäker i din manlighet för att kunna erkänna för dig skälv att du tycker att saker är fina och gulliga?

Uppskattar ej amatörpsykologin, skulle tom påstå att din analys eller vad det nu är du gör av mig går stick i stäv med hur jag uppfostrats. Har en far som trots att han är traditionellt maskulin på många sätt, gillar motorer, öl, rock osv men som ändå visat på hur man ska värdesätta djur, respektera kvinnor, visa känslor osv. Så där tror jag du har fel.

Att jag sedan gillar att jävlas med dig är en annan sak, även om du förstås för säga till om det blir på en överdriven nivå.

Nintendos BFF:

isf, det är inget fel att gilla gulliga saker. titta på mig jag tycker jättemycket om små gulliga saker men är jättemanlig ändå man måste inte hata allt mysigt och gulligt, man kan bara kramas och hålla handen och gilla varandra ändå

[love]


   
SvaraCitera
Paseo

hahahahhaa gugge [love][love][love]


   
SvaraCitera
Paseo

tänk å få de tassarna på kinderna, å en gosekram, å puss mmmmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

gillar att jävlas med dig

får jag fråga varför?

dazed:

Skojar du eller? Finns rävtrådar tom.

men oj då är det typ 3 eller 4 djur det finns trådar om vad jag kan komma på, i klotter dessutom. guuu va jobbigt asså, hela forumet är översvämmat, ring knarko och lås allihop såhär kan vi ju inte ha det.

dazed:

Uppskattar ej amatörpsykologin

för att du känner dig så träffad lr?[wink]


   
SvaraCitera