Aviseringar
Rensa alla

[love]vintern[love]


Ämnesstartare

Det är fullkomligt underbart. Samma jävla idiotvisa varje år. Så många som ALLTID väntar IN I DET SISTA med dubbdäcken, det är sen så hysteriskt att höra på nyheterna hur många som kört av o krockat (så länge ingen skadas allvarligt) o läsa på nätet och i tidningar hur nästan INGEN har vinterdäcken på förräns efter snön väl kommit. Skadeglädjen är den sanna glädjen, speciellt om man är så envis med att vänta in i det sista...

Varje år uppmärksammas det att folk väntar in i det sista. Ändå är det alltid samma sak[bigsmile]Folk lär sig verkligen aldrig när det gäller vissa saker... Jag tyckte att det var tragiskt i början när jag precis hade fått mitt körkort, men nu är det liksom en komedi som upprepar sig vaaaaarje vinter[y]

För mig är det här den sanna (h)julen[bigsmile][badgrin]


   
Citera

Finns absolut inget bra med vintern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fann det lite irriterande idag, 0,5 cm snö och alla lokala större vägar var oframkomliga pga fallerande långtradare


   
SvaraCitera

Vi bor i Sverige och här i blir det minus grader och det snöar, tycker inte att det ska vara så svårt att lära sig [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

instäm. var FAN ska jag nu springa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

0,5 cm snö

Liebestraum:

alla lokala större vägar var oframkomliga pga fallerande långtradare

Lol'd[bigsmile]

Alla blir alltid så överraskade av vintern... jag fattar inte hur man kan vara 30 40 eller 50 år och fortfarande överraskas och "bli tagen på sängen" av att det är vinterväglag. Är folk så lata, så glömska eller så dumma?


   
SvaraCitera

alla hatar dig nu, bara så du vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

alla hatar dig nu, bara så du vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

alla hatar dig nu, bara så du vet

Utmärkt[y]Då blir jag kvar här lääääänge[smile]


   
SvaraCitera

Nja, blir sällan snö här nere. Så rätt lugnt. Gillar dock att det snart är glögg tid! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns ju en anledning till att man kört med dubb flera veckor nu


   
SvaraCitera