Aviseringar
Rensa alla

lovetrouble, hjälp?


Ämnesstartare

det är så att killen jag gillar har skaffat tjej, eller jag kom på att jag faktiskt hade känslor honom när jag såg att han hade tjej. men det spelar ingen roll

jag har funderat lite och har typ kommit fram till att jag ska berätta för han hur jag känner, för jag tror att det kommer kännas mycket bättre om jag får ur mig det. och jag måste bara fråga är det jätte dumt av mig att göra det? en nära vän till mig råkar nämligen tycka det.. jag vill bara veta er åsikt.


   
Citera

Jag tycker inte du ska göra det, av vilken anledning ens? Bara idiotiskt, låt han vara lycklig med den tjejen han är med nu och skaffat dig något annat att göra [confused]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja för det är ju så lätt.. men tack för din åsikt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jag tycker inte du ska göra det, av vilken anledning ens? Bara idiotiskt, låt han vara lycklig med den tjejen han är med nu och skaffat dig något annat att göra

Jag håller inte alls med. Du måste få lätta ditt hjärta. Det är ju inte så att det kommer skada killen. Han kanske tycker att det är jobbigt att du säger det (av vilken anledning vet jag inte) men om han verkligen älskar och vill vara tillsammans med tjejen han är med nu, ser jag inga problem med att du berättar hur det ligger till.


   
SvaraCitera

Låt honom vara.


   
SvaraCitera

Människor är idioter [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, det här vart man mycket klokare av. tack iallfall


   
SvaraCitera

guuld:

okej, det här vart man mycket klokare av. tack iallfall

Tror du på allvar att någon på UM är Guds allsmäktige och kan ge dig rätt svar? Isåfall rekommenderar jag dig att fråga \"Dödsguden\" ..

Annars låter du killen vara ifred helt enkelt..


   
SvaraCitera

Skit i honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guuld:

okej, det här vart man mycket klokare av. tack iallfall

Chryseus:

Tror du på allvar att någon på UM är Guds allsmäktige och kan ge dig rätt svar?

ingen kan ge henne rätt svar, bara råd..


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera