Forumet - :-) <3

:-) <3

275 0 38

Spana också in:

loom:

2010 var hemskt, så det kan i princip bara bli bättre.

Vill du säga varför?

loom:

Precis så tänker jag också!

[love]

Postorderhoran:

Vet ej vilket år som varit bäst, händer bra saker varje år och skitsaker varje år.

För mig har det mest hänt skitsaker varje år. Eller eegentligen har det inte hänt något speciellt, utan det har varit en överhängande känsla.

ChickiBull:

Jag föddes

coolt[cool]

El Guaje:

Det är en mycket bra inställning. Hoppas det går bra!

Det ska bli bra. Jag tänker inte stå ut med det här längre.
stereo total:

2009 var ett jävla bra år. Var lyckligt kär i två olika personer. Gjorde slut med den ena för att bli tillsammans med den andra. Var snygg genom hela året också.

[smile] <3

envitkossa:

2009 var både det sämsta och det bästa året. Bra för att det dök upp en ny underbar människa, och dåligt för att en av mina släktingar var döende ett bra tag.

Bra att det inte bara var dåligt iaf! <3 En underbar människa..en vän?

loom:

Min syster dog och det ledde till en splittrad familj med alkohol och sån skit, så nu jobbar jag bort från det.

Jag beklagar. Kämpa på.

loom:

Lycka till med förändringarna!

Tack[love]
2007 - Började gymnasiet. Slapp äntligen högstadiet. Den period jag kan komma ihåg då jag var som gladast.

2008 - Började ge upp studier, läxor las på hög etc. Tror det var där bup kontaktades.

2009 - Föll mer då hög med läxor drog ner mig. Och jag drog ner mig. Samt la ner året på mitt livs största misstag. Gav upp bup.

2010 - Sket i skola. Sket i student. Vuxenpsyk kom in i bilden, och lämnade den senare. Förstörde min chans till något bra. Mina tankar förstörde nog rätt mycket. Kom inte in på skola jag planerat att läsa på i ett år. Spenderade en massa tid till att göra ingenting.

2011 - Än har inte väldigt mycket hänt. Eller jo, har umgåtts med bra folk och så. Börjat sätta mig själv före andra. Det här ska bli mitt år inbillar jag mig.

Åren innan dessa kommer jag inte ihåg särskilt bra, förträngda. Mycket bra. Och jag vet att det här var mer än vad som frågades om, men det skiter jag i. Munter.