Aviseringar
Rensa alla

🙂 <3


2009 var både det sämsta och det bästa året. Bra för att det dök upp en ny underbar människa, och dåligt för att en av mina släktingar var döende ett bra tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtegull:

Vill du säga varför?

Min syster dog och det ledde till en splittrad familj med alkohol och sån skit, så nu jobbar jag bort från det.

Lycka till med förändringarna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

2009 var ett jävla bra år. Var lyckligt kär i två olika personer. Gjorde slut med den ena för att bli tillsammans med den andra. Var snygg genom hela året också.

[smile] <3

envitkossa:

2009 var både det sämsta och det bästa året. Bra för att det dök upp en ny underbar människa, och dåligt för att en av mina släktingar var döende ett bra tag.

Bra att det inte bara var dåligt iaf! <3 En underbar människa..en vän?

loom:

Min syster dog och det ledde till en splittrad familj med alkohol och sån skit, så nu jobbar jag bort från det.

Jag beklagar. Kämpa på.

loom:

Lycka till med förändringarna!

Tack[love]


   
SvaraCitera

Hjärtegull:

Bra att det inte bara var dåligt iaf! <3 En underbar människa..en vän?

Typ, vi blev aldrig mer än vänner men är inte depp över det [smile]

Hjärtegull:

2011 ska bli förändringens år.

Lycka till förresten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2007 - Började gymnasiet. Slapp äntligen högstadiet. Den period jag kan komma ihåg då jag var som gladast.

2008 - Började ge upp studier, läxor las på hög etc. Tror det var där bup kontaktades.

2009 - Föll mer då hög med läxor drog ner mig. Och jag drog ner mig. Samt la ner året på mitt livs största misstag. Gav upp bup.

2010 - Sket i skola. Sket i student. Vuxenpsyk kom in i bilden, och lämnade den senare. Förstörde min chans till något bra. Mina tankar förstörde nog rätt mycket. Kom inte in på skola jag planerat att läsa på i ett år. Spenderade en massa tid till att göra ingenting.

2011 - Än har inte väldigt mycket hänt. Eller jo, har umgåtts med bra folk och så. Börjat sätta mig själv före andra. Det här ska bli mitt år inbillar jag mig.

Åren innan dessa kommer jag inte ihåg särskilt bra, förträngda. Mycket bra. Och jag vet att det här var mer än vad som frågades om, men det skiter jag i. Munter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2010 var det bästa och sämsta året [smile][sad]

Hjärtegull:

2011 ska bli förändringens år

för mig med! känner mig ovanligt glad även fast det inte har hänt något speciellt[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slutet av 2009 och hela 2010 har de mesta hänt. har vart kär,blev riktigt galet full för första gången, började strula runt på riktigt, skitit i skolan, träffat massa roliga människor. väldigt händelserikt. både bra och dåligt men mest bra iallafall[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2006 var ett jävla skitår, 2009 var rätt okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pannkaka:

2011 - Än har inte väldigt mycket hänt. Eller jo, har umgåtts med bra folk och så. Börjat sätta mig själv före andra. Det här ska bli mitt år inbillar jag mig.

lycka till 🙂[love]

Hjärtlös:

för mig med! känner mig ovanligt glad även fast det inte har hänt något speciellt

[party][smile]

För mig har det verkligen inte hänt något speciellt. Tvärtom. Jag har mått sämre än nånsin. Men nu ska jag ta tag i mitt liv igen. På något sätt.

hannnah:

väldigt händelserikt. både bra och dåligt men mest bra iallafall

Roligt när det händer saker! Och nice att det har varit mest bra.

22ndWolverine:

2006 var ett jävla skitår, 2009 var rätt okej.

Har det här året börjat bra då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtegull:

nu ska jag ta tag i mitt liv igen

det är rätt!


   
SvaraCitera

2009 var det bästa året någonsin typ.
Blev dumpad, slutade ta mina mediciner, blev mig själv igen, började umgås med min beztiz igen efter 3 år och hela året var jag verkligen lycklig. Aldrig mått så bra i mitt liv.
Ska se till att detta året blir lika fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

2009 var det bästa året någonsin typ.
Blev dumpad, slutade ta mina mediciner, blev mig själv igen, började umgås med min beztiz igen efter 3 år och hela året var jag verkligen lycklig. Aldrig mått så bra i mitt liv.

åh vad roligt =)

Egyptologen:

Ska se till att detta året blir lika fint.

[love]

Hjärtlös:

det är rätt!

mm 🙂 det kommer bli jävligt jobbigt men jag måste.


   
SvaraCitera
smisk

För 3 år sedan exakt idag förändrades allt för mig, både till det bättre och sämre. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

För 3 år sedan exakt idag förändrades allt för mig, både till det bättre och sämre.

Gjorde du slut med någon?


   
SvaraCitera