Aviseringar
Rensa alla

<='C sad


malinn:

men eftersom höfterna drar ut sig o blir större borde ju magen dras ut också.. Så tänker jag

Om du inte alls får mer fett på resten av kroppen blir det nog så, men i och med pubertetsförändringar (nu antar jag att du inte heller fått fullt utvecklade bröst eller dylikt) så bör du ju också gå upp en del i vikt. Men jo, förmodligen så kommer det bli så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

(nu antar jag att du inte heller fått fullt utvecklade bröst eller dylikt)

inte mycket, det kom.. men försvann när jag fick ätstörningar..

mediakatt:

Men jo, förmodligen så kommer det bli så.

Ja, hoppas så.. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malinn:

(nu antar jag att du inte heller fått fullt utvecklade bröst eller dylikt)

något snabbare sätt att få de större? utan att öka massa i vikt?


   
SvaraCitera

McLuver:

smileyn i början av rubriken är jävligt ful [sad]


   
SvaraCitera

malinn:

något snabbare sätt att få de större? utan att öka massa i vikt?

silikon

annars: nej


   
SvaraCitera

malinn:

inte mycket, det kom.. men försvann när jag fick ätstörningar..

Jo, näringsbrist har en tendens att avbryta och skjuta upp pubertet. Hormonerna påverkas negativt och så. Nu när du äter ordentligt och sådant åtgärdas så borde det komma tillbaka. Samma sak gäller förmodligen höfter.

malinn:

Ja, hoppas så.. :/

Helt klart är ju att om du går igenom puberteten som du bör så kommer din kropp och proportionerna i den förändras. Exakt vad det innebära är lite svårt att veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

silikon

annars: nej

är bara 14 så silikon, inget för mig.. Men jag menar, finns det något speciellt sett man kan göra så att all "vikt" sätter sig på brösten o ingen annan stans? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Helt klart är ju att om du går igenom puberteten som du bör så kommer din kropp och proportionerna i den förändras. Exakt vad det innebära är lite svårt att veta.

Hoppas de blir bra tillslut, hittills ser jag ut såhär: http://theaprilchild.blogg.se


   
SvaraCitera

malinn:

finns det något speciellt sett man kan göra så att all "vikt" sätter sig på brösten o ingen annan stans? 🙂

tror du det själv el??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tror du det själv el??

jag vet inte, de finns under.


   
SvaraCitera

malinn:

jag vet inte, de finns under.

Blivande_japan:

tror du det själv el??

[tired]


   
SvaraCitera