Aviseringar
Rensa alla

<sätt ditt nick här> har en sak att bekänna.....


Ämnesstartare

Jag och <sätt ditt nick här> hittade varandra här på UM och blev kära DIREKT! Vi har nu träffats några gånger och vi ska flytta ihop in till mig nästa vecka.

Tyckte att det var dags att det blev anmält känt , och så kan ju alla <sätt ditt kön här> sluta ragga på mig för jag e ju nu upptagen, med den underbaraste varelsen i världen!!! min <sätt ditt kön här> <sätt ditt nick här>

Nu vet ni, helt underbart. Trodde aldrig jag skulle hitta kärleken men <sätt ditt kön här> fångade mitt hjärta 🙂

OBS, detta är inget skämt. Vi är tillsammans på riktigt. Jag vill därför tacka UM, utan er hade jag fortfarande knullat skiten ur randoms med god tro, utan vetskap om att kärlek e det bästa som finns...


   
Citera
Ämnesstartare

mig får ni fortsätta limma på ivf.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och dazed_and_confused hittade varandra här på UM och blev kära DIREKT! Vi har nu träffats några gånger och vi ska flytta ihop in till mig nästa vecka.

Tyckte att det var dags att det blev anmält känt , och så kan ju alla b-rudar sluta ragga på mig för jag e ju nu upptagen, med den underbaraste varelsen i världen!!!

Nu vet ni, helt underbart. Trodde aldrig jag skulle hitta kärleken men dazed fångade mitt hjärta 🙂

OBS, detta är inget skämt. Vi är tillsammans på riktigt. Jag vill därför tacka UM, utan er hade jag fortfarande knullat skiten ur randoms med god tro, utan vetskap om att kärlek e det bästa som finns...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bekräftar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

mig får ni fortsätta limma på ivf.[blush]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och variabel hittade varandra här på UM och blev kära DIREKT! Vi har nu träffats några gånger och vi ska flytta ihop in till mig nästa vecka.

Tyckte att det var dags att det blev anmält känt , och så kan ju alla kukar sluta ragga på mig för jag e ju nu upptagen, med den underbaraste varelsen i världen!!! min kuk variabel

Nu vet ni, helt underbart. Trodde aldrig jag skulle hitta kärleken men kuken fångade mitt hjärta 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och HellYeah hittade varandra här på UM och blev kära DIREKT! Vi har nu träffats några gånger och vi ska flytta ihop in till mig nästa vecka.

Tyckte att det var dags att det blev anmält känt , och så kan ju alla småpojkar sluta ragga på mig för jag e ju nu upptagen, med den underbaraste varelsen i världen!!! min kvinna HellYeah!

Nu vet ni, helt underbart. Trodde aldrig jag skulle hitta kärleken men fittan fångade mitt hjärta :)<3

OBS, detta är inget skämt. Vi är tillsammans på riktigt. Jag vill därför tacka UM, utan er hade jag fortfarande knullat skiten ur randoms med god tro, utan vetskap om att kärlek e det bästa som finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

[blush]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och Herr Luver hittade varandra här på UM och blev kära DIREKT! Vi har nu träffats några gånger och vi ska flytta ihop in till mig nästa vecka.

Tyckte att det var dags att det blev anmält känt , och så kan ju alla killar sluta ragga på mig för jag e ju nu upptagen, med den underbaraste varelsen i världen!!! min man Herr Luver

Nu vet ni, helt underbart. Trodde aldrig jag skulle hitta kärleken men han fångade mitt hjärta 🙂

OBS, detta är inget skämt. Vi är tillsammans på riktigt. Jag vill därför tacka UM, utan er hade jag fortfarande knullat skiten ur randoms med god tro, utan vetskap om att kärlek e det bästa som finns...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

What fru Luver said [blush]


   
SvaraCitera

aristoteles:

mig får ni fortsätta limma på ivf.[blush]

hej[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och alla UM's kvinnor hittade varandra här på UM och blev kära DIREKT! Vi har nu träffats några gånger och vi ska flytta ihop in till mig nästa vecka.

Tyckte att det var dags att det blev anmält känt , och så kan ju alla killar sluta ragga på mig för jag e ju nu upptagen, med den underbaraste varelserna i världen!!! mitt harem

Nu vet ni, helt underbart. Trodde aldrig jag skulle hitta kärleken men UM's kvinnor fångade mitt hjärta 🙂

[blush]eheh kunde inte bstämma mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hej[blush]

Heeeeej[blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

sätt ditt kön här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och Alexander Danling hittade varandra här på UM och blev kära DIREKT! Vi har nu träffats några gånger och vi ska flytta ihop in till mig nästa vecka.

Tyckte att det var dags att det blev anmält känt , och så kan ju alla killar sluta ragga på mig för jag e ju nu upptagen, med den underbaraste varelsen i världen!!! min gulleplutt Alexander

Nu vet ni, helt underbart. Trodde aldrig jag skulle hitta kärleken men Danling fångade mitt hjärta 🙂

OBS, detta är inget skämt. Vi är tillsammans på riktigt. Jag vill därför tacka UM, utan er hade jag fortfarande knullat skiten ur randoms med god tro, utan vetskap om att kärlek e det bästa som finns...


   
SvaraCitera