Aviseringar
Rensa alla

LTU - tekniska universitet


Ämnesstartare

Åtta:

Däremot skulle jag fundera både en och två gånger på om du har möjligthet att gå på en skola med högre kvalitet.

Om de i högre kvalitet, varför dissar du deras kvalité trots allt? :p

Åtta:

Studentlivet har jag hört är helt okej, men... Studenter... Usch.

Hur då usch? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Somrarna här är ju jättefina. Vi har ju solsken nästan hela dygnet, och temperaturerna är helt normala sommartemperaturer. Ryssvärmen brukar ju dra över oss varje sommar, så att vi får några dagar kring 30 grader nästan varje sommar.

Jo fast man är ju inte där under sommarn, utan endast Aug - Dec och Januari - Juni.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Bor du i Luleå? Hur mildare skulle man då säga?

Nej, men min mormor bor där, så har firat jul där i massa år. Mildt & mildt är det ju inte.. Men jag upplever det som mildare än här nere när det är riktigt kallt.. (bor i jönköping)

Anura:

Trots det så är ju aldrig det varmt där, alltid minus och snö :p Känns jobbigt om man vill vara ute och löpträna eller dylikt.

Minus och snö på sommaren? [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Minus och snö på sommaren?

Jag menade ju att det är oftast minus och snö med vilket jag menar långa vintrar som håller sig länge.


   
SvaraCitera
Exner

Eftersom du är svart, är du inte gentiskt anpassad för det klimatet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan man vet inte vart man skall läsa tekniskt basår någonstans 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

uppåt?

Dialektalt [sad]
Säger upp åt allt. Fast har slutat säga "åka upp till Skåne" eftersom sådana uttalanden alltid efterföljdes av en lynchmob [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Fast har slutat säga "åka upp till Skåne" eftersom sådana uttalanden alltid efterföljdes av en lynchmob

haha, det är väl inget fel i det egentligen, förutom att det blir en jävla omväg [crazy] å andra sidan är ju jorden rund så det finns ju inget upp eller ner från första början

du får säja absolutbeloppet av temperaturen går uppåt 30 grader [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag funderar på att läsa tekniskt basår men har ej de bästa betygen. Jag har ingen aning vilken skola jag skall välja 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du välja och vraka så?


   
SvaraCitera
Åtta

Anura:

Om de i högre kvalitet, varför dissar du deras kvalité trots allt

Vad...?

Anura:

Hur då usch?

Studenter...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kan du välja och vraka så?

Nä det är vad jag inte kan 🙁 Vill ju gå i Linköping men kommer inte in osv. Kommer inte in på Chalmers.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Studenter...

Vad är fel med dem om jag får fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Rasismen i Sverige tilltar för varje breddgrad norrut, studenter i Luleå är asatroende proto-nazister som dricker getblod om helgerna och lyssnar på Black Metal i bar överkropp i -50. Svarta barn jagas genom skogen och flås för de påstådda magiska krafterna i den mörka huden.

[love]


   
SvaraCitera
höna

Rasismen i Sverige tilltar för varje breddgrad norrut, studenter i Luleå är asatroende proto-nazister som dricker getblod om helgerna och lyssnar på Black Metal i bar överkropp i -50. Svarta barn jagas genom skogen och flås för de påstådda magiska krafterna i den mörka huden.

detta. tänk över ditt beslut!!


   
SvaraCitera