Aviseringar
Rensa alla

Luffa/resa/rymma med mig?


Låter ju kalasspännande! Detta var precis vad jag tänkte göra förra sommaren, men blev inte av. Men jag skulle gärna åka på "ungdomssemester", sjukt awesome! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

camillaeriksson :
Låter ju kalasspännande! Detta var precis vad jag tänkte göra förra sommaren, men blev inte av. Men jag skulle gärna åka på "ungdomssemester", sjukt awesome! 😀

Fy 17 vad kul med fler! Eller hur, ungdomssemester var ju ett prima ord på detTumme upp
Liksom Rasmus på luffen fast med viss uppdatering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbeduvetpuckot:
Tänk om jag var äldre :/

JaaLedsen Men vi kanske kan komma förbi och hälsar på, hahaBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:
Vad det låter skönt. Har funderat på att göra någonting liknande bara för att komma bort från allt elände hemma.

Hade jag inte haft heltidjobb nu hade jag gärna följt med. Åka någonstans lugnt och bara leva i några veckor i skogen / whatever skulle vara nice.

Man kanske får mersmak för detta så kan du följa med någon annan gång? Galen
Såg några på outsiders som levde i björngrottor varje sommar som en tradition. Detta kanske blir nått liknande? Okej, man kanske inte vill bli värsta outsidern då men...RodnarMycket glad
Fast låter najs. Som Ronja rövardotter typHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saga:
Tänkte bara tipsa om en liten sak då jag e scout o vet hur jobbigt det är med dessa batterier till mobilen osv..  Hittade denna väskan för någon vecka sedan och funderar starkt på att köpa den! Vet inte om den är bra el klarar av så mkt, men om man har pengarna o känner att man behöver den så..Galen  http://24volt.eu/osc2/catalog/product_info.php?cPath=99&products_id=120  

Tack för tipset!Tumme upp
Önskar jag var scout just nu...Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte bara kika in för att "hålla igång" tråden lite, hehe.
Hej hopp! Är väldigt glad just nu, känns så bra att folk är intresserade så jag inte är helt ensam om att vilja något sådant härSöt
Tänker till och med starta en random tumblr med typ resa/luffa-tema. Säger till när den är gjord, om någon skulle vilja kika in, heheRodnar kommer definitivt komma gifs med Rasmus på luffen där isåfall.
Inte för att någon bryr sig, men nu ska jag göra sociologi och franska ända tills på fredag. Nästa vecka ska jag peppa det här mycket mer för då har jag tid, tjohoo!
Om ni vill kan ni ju skriva om ni kommer på någon idé eller har önskemål angående det här. Annars så är man bara 100% spontan, funkar ju också. Ha deet folk! Party


   
SvaraCitera

Ode2Ochrasy:

Man kanske får mersmak för detta så kan du följa med någon annan gång? Galen
Såg några på outsiders som levde i björngrottor varje sommar som en tradition. Detta kanske blir nått liknande? Okej, man kanske inte vill bli värsta outsidern då men...RodnarMycket glad
Fast låter najs. Som Ronja rövardotter typHjärta

Fan vad mysigt. Gäller bara att lära sig att klara av att leva totalt isolerat och kunna fixa fram föda från naturen.
Låter helskönt, lycka till med din resa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Fan vad mysigt. Gäller bara att lära sig att klara av att leva totalt isolerat och kunna fixa fram föda från naturen.
Låter helskönt, lycka till med din resa!

Jaa!
TackMycket glad


   
SvaraCitera

Det här blir toppen!!!!!


   
SvaraCitera

Å herre! Det här är någonting jag har gått och drömt om så länge! Jag är helt klart på om det finns ngn möjlighet att det ens kan gå vägen. Har ingen aning om hur mina föräldrar skulle tycka om det här...Vad säger dina?
Vore en superhärlig upplevelse!!!Tumme upp


   
SvaraCitera

Kommer nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tildanna:
Å herre! Det här är någonting jag har gått och drömt om så länge! Jag är helt klart på om det finns ngn möjlighet att det ens kan gå vägen. Har ingen aning om hur mina föräldrar skulle tycka om det här...Vad säger dina?
Vore en superhärlig upplevelse!!!Tumme upp

Shit vad roligt med en till!Mycket glad

Mina föräldrar vet inget om det. Kommer förmodligen inte säga något innan. Bara skriva ett brev där jag berättar vad jag ska göra och varför (typ roligt sommaräventyr, kommer tillbaks såklart, osv). Sen ska jag ha med mobilen så de kan nå mig och ringa. Är ett måste för att de ska hålla sig lugna tror jag. Ska tänka mer på hur jag gör med föräldrarna, kanske finns någon bättre idé?
 Nu när jag har sagt att jag ska göra det så måste det bli av! Skulle vara ett svek mot mig själv annars. Även ifall det skulle bli hur knäppt som helst så ska jag senare kunna blicka tillbaks och tänka "ja, jag gjorde det fan!". Gör man detta så har man förmodligen spräckt en gräns i sitt liv, och då blir ens möjligheter större och flerMycket glad  Hoppas fler kan tänka så, för det vore asnajs om ni hängde på gott folk!Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mixedgayal:
Kommer nu!

PartyTumme uppCoolMycket glad !


   
SvaraCitera

Jag förstår dig precis.. Hur mycket pengar skulle man behöva för något sådant här och när hade du tänkt göra det och med vem/vilka är det? Rullar ögonenTumme upp


   
SvaraCitera

Den som formulerar det så...är jag med! Räkna med mig, det blir kulTumme upp

Ode2Ochrasy: Min vision


   
SvaraCitera