Aviseringar
Rensa alla

lumpen!


Ämnesstartare

tjena!
nu är det så att jag ska rycka in...
förr i tiden var jag en äkta liten M.Ö.P men jag har börjat få Second thaugts om min tjänstgöring... jag rycker in som Stridsfordons förare på livgardet men jag vettefan om jag verkligen vill göra lumpen längre? Vad tycker ni? är det värt att kräla i lera i ca 1 års tid?

Cheers! [bigcheers]


   
Citera
Issen

Om du är inkallad så måste du förmodligen.


   
SvaraCitera

Lumpen är fett med gay.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Lumpen är fett med gay.

motivera tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Om du är inkallad så måste du förmodligen.

jo jag vet men inte om jag får "plötsliga ryggproblem" och det skulle inte vara ett problem att ordna då jag arbetar som kock och det är väldigt vanligt med ryggont i våran branch 🙂


   
SvaraCitera

Beelzebub:

motivera tack

Hur ska vi kunna genomföra hönsrevolutionen om du står på fiendens sida liksom? [shake]


   
SvaraCitera
Issen

Beelzebub:

jo jag vet men inte om jag får "plötsliga ryggproblem" och det skulle inte vara ett problem att ordna då jag arbetar som kock och det är väldigt vanligt med ryggont i våran branch 🙂

Då kanske dom bara omplacerar dig på en sämre tjänst så va inte så säker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Hur ska vi kunna genomföra hönsrevolutionen om du står på fiendens sida liksom? [shake]

moget...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Då kanske dom bara omplacerar dig på en sämre tjänst så va inte så säker.

okej... jag har hört att man kan få frisedel för ryggproblem, iofs så beror nog det på vilken typ av problem man får


   
SvaraCitera
Issen

Beelzebub:

okej... jag har hört att man kan få frisedel för ryggproblem, iofs så beror nog det på vilken typ av problem man får

Mja jag vet inte... har du otur så gör dom grundliga undersökningar och ser ingen förutom att du kanske är dåligt tränad och så får du göra de ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen: