Aviseringar
Rensa alla

Lunas sexuella lista över idiotiska saker idioter gör medan de har sex.


Ämnesstartare

Om du vill undvika att vara en idiot kan denna lista hjälpa dig. Idioter är sådana som bland annat:

1. hakar upp sig på orgasm, typ "nu kom du va??? amehh vadå svårt att komma, jag ska lyckas[cool][cool][cool], alltså du kommer nog bara att du inte fattar det själv, alla kan ju komma!!!!!" slutar alltid med att jag fake:ar för att slippa idioten som uppenbarligen är dum i huvudet som inte förstår "jag kan inte komma, men det är jävligt gött ändå så det spelar ingen roll och jag bryr mig ej"
2. fult stön (typ oh yeah, oh fuck) eller framtvingat dirty talk
3. "men vadåååå alla tjejer brukar ju tycka att oralsex är det bästa med sex!!!!!" ... finns säkerligen sådana tjejer, good for them, men jag känner ingen sådan och är ingen sådan. jag vet själv. idiot.
4. "mitt ex gillade detta" ...facepalm
5. fullkomligt ojämn rytm, wtf?
6. "var det bra?" fucking facepalm.
7. "OJ SHIT DU TYP LÄT GJORDE DET ONT??? SKA VAA FÖRSIKTIG MED MIN STORA MONSTERDASE" mm för all smärta är negativt och det är fullkomligt orimligt att anta att jag skulle säga till, med ord, om det gjorde ont. förövrigt är det en mikrodase du har (tvungen.).
8. "MEN SHIT NU LÄT DU IGEN, GJORDE DET ONT???? DU MÅSTE SÄGA TILL OM DET GÖR ONT SÅ ÄR JAG FÖRSIKTIG[cute][blush][cool]" DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
9. "åh shit du är redan våt *kör in den med en jävla fart*" ja nu gjorde det ont ja, se där, jag sa till. fantastiskt. fatta att det krävs mer än att man är våt, okunniga idiot.
punkt 10. "men lite kan du väl suga? snääääälllaaaaa" jag sa nej, är ej sugen, fuck off.

Listan kan komma att fyllas på med tiden.

ÄNDRAT 2012-08-18 21:33


   
Citera
Ämnesetiketter

vad har du varit med för tards


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

vad har du varit med för tards

PRECIS vad jag undrar.


   
SvaraCitera

trycker in kuken trots att en inte är våt och ba oj vi försöker igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där med att killen har svårt att förstå att jag har svårt att (/inte kan) komma har förekommit ofta. Vad är grejen med det? Varför vet inte killar att tjejer ofta har svårt att komma?
Och främsta frågan, varför tror killar (generaliserar för att jag stött på det ofta, grattis till er som ej passar in) att man inte njuter om man inte kommer? Njuter inte killar om de inte kommer eller?
[confused][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

trycker in kuken trots att en inte är våt och ba oj vi försöker igen.

Hahah aj fyfan. m. tror dock att jag ej varit med om det riktigt[shake]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Njuter inte killar om de inte kommer eller?
[confused][mad]

Njuter är ett överdrivet ord (i mitt fall), men det brukar la vara lite småskönt iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Njuter är ett överdrivet ord (i mitt fall), men det brukar la vara lite småskönt iaf.

men ahmajgad. så du behöver liksom komma för att _njuta_? fan vad ovärt.


   
SvaraCitera

ahahahhahahahaha tänker nu att killen är likgiltig under hela det vaginala samlaget sen ba OH YEAH JAG KOM SHIT KOLLA MIN SÄD SPRUTA NIE METER


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

så du behöver liksom komma för att _njuta_? fan vad ovärt.

Ja, och det är sällan jag öht kommer. Men jag tycker att det är mysigt ändå. Den psykiska tillfredsställelsen kompenserar en del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ahahahhahahahaha tänker nu att killen är likgiltig under hela det vaginala samlaget sen ba OH YEAH JAG KOM SHIT KOLLA MIN SÄD SPRUTA NIE METER

[bigsmile][bigsmile]

Schism:

Ja, och det är sällan jag öht kommer. Men jag tycker att det är mysigt ändå. Den psykiska tillfredsställelsen kompenserar en del.

Tycker synd om dig. Fast det borde jag kanske ej. Förstår hur du menar ändå. Men stackars ändå.[love]


   
SvaraCitera

ska se efter i mitt bakhuvud om jag kan finna någon punkt att ev. tillföra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

ska se efter i mitt bakhuvud om jag kan finna någon punkt att ev. tillföra

bra[love]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Njuter inte killar om de inte kommer eller?

Tror vi killar hade tappat sexlusten efter ett tag om vi aldrig fått orgasm.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Tycker synd om dig. Fast det borde jag kanske ej. Förstår hur du menar ändå. Men stackars ändå.[love]

Haha, det är lugnt. Har förlikat mig med tillståndet. Hade mer ångest över det förr i tiden när jag inte använde drog... när jag jämförde mig med samhällsideal hela tid'n*.


   
SvaraCitera