Aviseringar
Rensa alla

Lund vs Uppsala


Ämnesstartare

Vilken är goast stad, funderar i framtiden på att plugga någonstans av dem Rullar ögonen


   
Citera

Uppsala 
Cool


   
SvaraCitera

Röstade lund, qldrig varit där dock


   
SvaraCitera

Uppis ägerGalen


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

uppsala alla dar i veckan


   
SvaraCitera
reben

välj inte lund det valde inte jag


   
SvaraCitera

feministfittan: Lund

P.g.a. bäst stad + ligger i Skåne som är bäst + Uppsala suger och folk där pratar konstigt.


   
SvaraCitera

känns som det e jävligt mkt bias här :p


   
SvaraCitera
time
 time

Har inte varit tillräckligt mycket i Lund för att kunna snacka fördelar och nackdelar med att plugga där, men jag pluggar i Uppsala och kunde inte vara nöjdare. Cykelavstånd till allt, jättevackert, mysig Pelle Svanslös-kultur, najs nationer (det har nog Lund också dock) och framförallt en väldigt, väldigt bra skola med fantastiska lärare. 


   
SvaraCitera

Uppsala är en bättre stad, men lund har å andra sidan nära till malmö som är ännu bättre.


   
SvaraCitera

alltså uppsala har bättre universitet och studentliv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

satflaesk:
Uppsala 
Cool

Det avgör saken! Glatt skålandeCool 

Fkpaw:
känns som det e jävligt mkt bias här :p

Vart är här och vad är bias?

time:
Har inte varit tillräckligt mycket i Lund för att kunna snacka fördelar och nackdelar med att plugga där, men jag pluggar i Uppsala och kunde inte vara nöjdare. Cykelavstånd till allt, jättevackert, mysig Pelle Svanslös-kultur, najs nationer (det har nog Lund också dock) och framförallt en väldigt, väldigt bra skola med fantastiska lärare. 

Åh det är ju det jag vill ha! :3 Har varit rätt inställd på Lund, vet ej varför aldrig varit i Lund eller Uppsala på riktigt, men tanken slog mig att Uppsala nog kan vara myyss,, Pelle Svanslös<3 Får man fråga vad du pluggar för något? 


   
SvaraCitera

qazedctgb:
alltså uppsala har bättre universitet och studentliv...