Aviseringar
Rensa alla

Lurade min lillebror att strippa


Ämnesstartare

Hej. Jag är en tjej på 15 år som i helgen skulle åka och bada med två tjejkompisar, 18 och 21 år gamla som vi kan kalla Johanna och Sara. De ville att jag skulle ta med min bror, som vi kan kalla Samuel, som är 12 år. Först förstod jag inte varför med tanke på att han är ganska tråkig, men Johanna och Sara insisterade. När de hämtade upp oss undrade han varför han skulle med och vilka tjejerna var men jag röt till och sa att de är mina vänner. Jag tog med en bikini och han tog med ett par badshorts och en handduk. Så vi åkte till badstranden och bytte om och sen badade, vilket han tyckte var roligt. Det var trots att det är november 15 grader varmt där jag bor i helgen. När vi sen kom upp igen skulle jag ge honom kalsongerna för att byta om och jag sa att han fick ta av sig badshortsen först och sen skulle jag ge honom kalsongerna, vilket han gjorde, men vad han inte märkte var att Johanna slet av honom handduken. Han försökte sträta emot och jag tittade bara på och trots att jag tyckte lite synd om honom så kunde jag inte låta bli att skratta. Sen ville Johanna och Sara att jag skulle ta badshortsen för honom vilket jag gjorde. Så stod han där helt näck på badstranden och försökte dölja sin penis, men jag gav honom en örfil för att impa på mina vänner. Det var liksom inte planerat eller så från min sida. Jag bara rycktes med i stundens hetta. Det gjorde tydligen ont på honom och han började gråta. Sen gick vi till bilen insvepta i var sin handduk och åkte till en avskild plats. Tjejerna sa till honom att han inte fick säga detta till någon för då skulle han få stryk. Sen gick jag ut och satte mig i framsätet och tjejerna satte sig där bak med brorsan. De sa åt honom att inte dölja sin stolthet och tog bort hans händer från snoppen. Sen sa de åt mig att runka av honom. Jag tvekade lite eftersom det ändå var min bror, men tjejerna insisterade så för att de inte skulle tycka jag var feg eller så så runkade jag av honom lite snabbt. Han råkade komma på Saras lår och då tvingade hon honom att slicka upp det. Sen gav de honom hans kläder och sa åter igen att han inte fick säga detta till NÅGON och till mig att vi syns någon dag.

Som sagt. Detta var inte alls planerat eller så för min del jag ville bara impa på mina kompisar och jag tror inte att Sara och Johanna menade något illa heller de ville nog bara skoja. Men nu är min fråga, vad kommer att hända om han berättar för mamma eller pappa ändå? Kan jag och mina kompisar få något straff eller så?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ahahhahahahhahshsha 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om han berättar för mamma så kommer du tvingas runka av din pappa och sedan svälja! Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
om han berättar för mamma så kommer du tvingas runka av din pappa och sedan svälja! Ledsen

ehh nej det tror jag inte. min pappa håller inte på med incest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHAHAHA, cool story TRoll ? Skeptisk 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Goldengirl:

ehh nej det tror jag inte. min pappa håller inte på med incest.

där har du helt fel, tror jag känner din far lite bättre än dig! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
HAHAHAHAHAHAHA, cool story TRoll ? Skeptisk 

Nej jag är inget troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

där har du helt fel, tror jag känner din far lite bättre än dig! 

du vet ju inte ens vem jag är så hur skulle du kunna göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Goldengirl:

du vet ju inte ens vem jag är så hur skulle du kunna göra det?

Jag vet vem din far är! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du och hon alma som låg med sin pappa kanske kan bli best friends 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävlar vad mycket incestberättelser det är på um nu för tiden.

tror att det skulle kunna gå under typ sexuellt utnyttjande av minderårig eller något, minns inte om det är rätt åtalspunkt. längesen jag hade sveriges sexuallagstiftning memorerad. hyfsat säker på att ert släktskap inte är relevant i det här fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moget och påverkas av grupptryck , ta bort tråden ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Årets sämsta troll.

 

Är det organiserad trollverksamhet eller? De senaste trolltrådarna liknar varandra så mycket. Incest verkar var en innegrej bland troll.


   
SvaraCitera