Aviseringar
Rensa alla

Lurade min lillebror att strippa


Ämnesstartare

men äh, det är lugnt. sånt händer inom alla familjer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag vet vem din far är! 

Vad heter han då?

FruLiten:
du och hon alma som låg med sin pappa kanske kan bli best friends 

Vet inte vem det är men asså jag är inte attraherad av min bror alls. Jag ville bara impa på mina vänner.

Leijonsparf:
jävlar vad mycket incestberättelser det är på um nu för tiden.

tror att det skulle kunna gå under typ sexuellt utnyttjande av minderårig eller något, minns inte om det är rätt åtalspunkt. längesen jag hade sveriges sexuallagstiftning memorerad. hyfsat säker på att ert släktskap inte är relevant i det här fallet.

Oj ok vad får man för straff då? De straffar väl inte 15-åringar så hårt i Sverige?

Aaron:
Moget och påverkas av grupptryck , ta bort tråden ! 

Nej det var kanske inte så jättemoget men jag har inte så många andra vänner så jag är hellre omogen än är utan vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:
Årets sämsta troll.

 

Är det organiserad trollverksamhet eller? De senaste trolltrådarna liknar varandra så mycket. Incest verkar var en innegrej bland troll.

Är faktiskt inget troll.

Birger:
men äh, det är lugnt. sånt händer inom alla familjer.

Jaså? Har du varit med om något liknande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, jag skulle bli SJUKT IMPAD om min polare drog av byxorna på sin syster, gav henne en örfil, hotade henne med stryk, och körde upp en dildo i henne.

Eller inte. Sämsta trolltråden, som sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Goldengirl:
Oj ok vad får man för straff då? De straffar väl inte 15-åringar så hårt i Sverige?

ingen koll på hur det funkar med ungdomsbrottslingar, men antar att ungdomsvård eller vad det heter är det värsta. men det är spekulation, mest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker ni jag borde be min bror om ursäkt? Kanske köpa en fotboll till honom eller så? Gillar 12-åringar det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Goldengirl: Vad heter han då?

hemligt, vill inte outa er familj heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Goldengirl:

Jaså? Har du varit med om något liknande?

ja, med min lillasyster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:
Oj, jag skulle bli SJUKT IMPAD om min polare drog av byxorna på sin syster, gav henne en örfil, hotade henne med stryk, och körde upp en dildo i henne.

Eller inte. Sämsta trolltråden, som sagt.

Ja men det var ju dom som började och sa åt mig att göra det. Hade inte gjort det annars.

Leijonsparf:

ingen koll på hur det funkar med ungdomsbrottslingar, men antar att ungdomsvård eller vad det heter är det värsta. men det är spekulation, mest.

Ok jag är mest orolig för att mamma och pappa ska bli arga. Jag skulle säkert få dator och mobilförbud ända tills jag fyller 18.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

ja, med min lillasyster.

Ok hur gammal var du och hur gammal var hon? Fick era föräldrar reda på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

hemligt, vill inte outa er familj heller

Haha du vet inte sluta ljug.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Goldengirl:

Haha du vet inte sluta ljug.

Klart jag vet! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Klart jag vet! 

Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Goldengirl:

Trött

Tardig


   
SvaraCitera

Om du ville impa på dina vänner så är du riktigt dum. Man impar inte på sina vänner dom får ta en som man är och om du nu skulle impa på det sättet genom att runka av honom som dom ville så är dom troligen sjuka i huvudet. Snacka med någon spykolog


   
SvaraCitera