Aviseringar
Rensa alla

Lust att våldta


Ämnesstartare

Hej
Jag har två personligheter den ena vill våldta och den ena vill inte. Jag är 25 år och är oattraktiv för det motsatta könet. Varje dag drömmer jag om att få träffa en tjej och bli lyckad med tjejer. Men detta har aldrig hänt för att mitt utseende inte tilltalar tjejer. Jag känner enorm sexuell frustration och ilska och vill gärna känna mig mäktig istället för mesig. Bör jag söka hjälp innan jag kanske våldtar någon?


   
Citera
Ämnesstartare

Sök hjälp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja du bör söka hjälp =) försök få utskrivet testosterondämpade medel 

Börja kampsport kanske kan få ut en del av ilskan,höja ditt självförtroende, att våga prata med tjejer, har du nån att prata med =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör som alla andra som inte får ligga, join ISIS Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan inte ens prata med tjejer.


   
SvaraCitera

Du borde absolut inte våldta någon, det är vidrigt och sjukt, visa dig bättre än så och behandla folk som förtjänar det bra och om de inte förtjänar det så kan man ju vara otrevlig mot dem iaf om hen har vart otrevlig mot dig.

Att du säger att du inte kan prata med tjejer är ju kanske för att du inte har försökt?!? Sedan så är det tyvärr så att om man själv inte är snygg så får man tyvärr leta efter mindre snygga tjejer för snygga(re) tjejer söker sig till snyggare killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

våldta din ena personlighet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du bör söka hjälp innan du gör något som skadar oskyldiga för resten av livet och som du kommer ångra!!

Hur vet du ens att du är oattraktiv? Kanske bara är du själv som ser dig som det... Lovar att det finns någon där ute som älskar både ditt utseende och din personlighet!


   
SvaraCitera

what.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Du borde absolut inte våldta någon, det är vidrigt och sjukt

tack för att du förklarade det för honom, det kan inte ha varit så att det är därför han sökt hit, att ha folk som lyssnar kan kännas betryggade, särskilt med sådana hemska tankar, därför så är det viktigt.


   
SvaraCitera

Du är ju förfan helt jävla sjuk i huvudet. Ska jag ens behöva säga till dig som är 25 år gammal att det är fel att våldta? Jag tror att den du nu än våldtar, hon kommer må så sjukt mycket sämre än vad du gör. Jag menar; förstår du inte själv att du behöver hjälp om du vill våldta någon?


   
SvaraCitera

Eld och skit:

tack för att du förklarade det för honom

Inga problem, känns bra att jag kan komma in och säga något mer konkret än att som jag själv likväl många andra säger något för att sedan falla pladask. Glad
Dock så har ju ingen här gjort det men bara två har kommit med något konkret.
Tack för ditt stöd iaf! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sök hjälp


   
SvaraCitera
mens
 mens

Du förstår nog själv att det är väldigt viktigt att du söker hjälp. Att vilja våldta någon och att sakna att ha en tjej är två olika saker.


   
SvaraCitera
Exner

LegalizeRape:
Hej
Jag har två personligheter den ena vill våldta och den ena vill inte. Jag är 25 år och är oattraktiv för det motsatta könet. Varje dag drömmer jag om att få träffa en tjej och bli lyckad med tjejer. Men detta har aldrig hänt för att mitt utseende inte tilltalar tjejer. Jag känner enorm sexuell frustration och ilska och vill gärna känna mig mäktig istället för mesig. Bör jag söka hjälp innan jag kanske våldtar någon?

Ledsen att höra att du har det svårt. Tyvärr blir den här typen av diskussion olämplig för det forum som UM är, och den kommer därför att låsas.


   
SvaraCitera