Aviseringar
Rensa alla

Lyckan


Jag tror inte att lycka är något man kan köpa eller sträva mot på något sätt (t.ex. "blir jag läkare så kommer jag nog bli lycklig!!"), utan det är ett tillstånd som finns där oavsett vad man går igenom. Att ha någon att dela livet med är lycka för mig, tror jag nog. Då spelar det ingen roll vilka motgångar man stöter på, bara man har människor som älskar en, och ännu viktigare; som man älskar, vid ens sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Senaste gången jag var lycklig så sa datorn att jag var GODLIKE. Är det patetiskt, eller vad?


   
SvaraCitera

[party][love][bigsmile][wink][y]


   
SvaraCitera

-Jag blir lycklig av att umgås med min familj.
Att ha sådär genomtrevligt och bara sitta och tänka hur härligt det är att ha dem i sitt liv. De är så jävla bra helt enkelt.

- Jag blir lycklig när någon jag tycker om vill vara med mig och jag inser hur kul och fint det är, och att jag kanske kan vara vän med den personen hela livet.(har svårt för att fästa mig vid folk ordentligt annars)
-Sen kan jag bli fett skriklycklig av att dansa
-...eller springa det fortaste jag kan över ett fält.
-När min katt väljer mig före alla andra och vill sova vid min hals.[blush][blush]
-När inspirationen slår till och jag faktiskt orkar jobba hela vägen.
-Ibland får jag lyckorus helt random och måste flaxa lite med armarna.
-Att ligga på tjockt oklippt gräs under lummiga trädkronor och leta mönster.
-Att bada och flyta omkring under vattnet och se solen reflekteras i ytan.
Okej nu börjar jag bli för ostig...
Är väl en människa som har lätt för att känna lycka helt enkelt.


   
SvaraCitera

HAHA

vet inte


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

HAHA

vet inte

Jooorå, kom igen.
Det finns där.


   
SvaraCitera

krasch:

Jooorå, kom igen.
Det finns där.

långt inne
för långt just nu


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

långt inne
för långt just nu

Ok. Bra att den finns där inne i alla fall. Hoppas du lyckas locka fram den snaaart.


   
SvaraCitera

krasch:

Ok. Bra att den finns där inne i alla fall. Hoppas du lyckas locka fram den snaaart.

ah. el tar väl för givet att den gör d iaf


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ah. el tar väl för givet att den gör d iaf

Det gör den säkert!


   
SvaraCitera

I en burk som efter en slurk smakar urk.


   
SvaraCitera

join993:

Senaste gången jag var lycklig så sa datorn att jag var GODLIKE. Är det patetiskt, eller vad?

ne du verkar ha en bra dator som berömmer dig när du e lycklig. i stället för när du skjuter gubbar i quake tre och annat läskigt.


   
SvaraCitera