Aviseringar
Rensa alla

Lycklig men ändå inte?


Ämnesstartare

El Guaje:

Det är så vidrigt så klockorna stannar!

Jag hoppas du inte provat päronkonjak för isåfall kan agj förstå dig! Den sötsliskiga skiten är hemsk!


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Jag hoppas du inte provat päronkonjak för isåfall kan agj förstå dig! Den sötsliskiga skiten är hemsk!

Vet inte vad det var, bara smakat en gång och det kom faktiskt ifrån dig i somras. [blush] Men förhoppningsvis minns du inte det så väl för så dåligt jag mådde efter att ha smakat var ju nästan pinsamt. Men trodde seriöst att livet var över den kvällen efter det. [cute] jag kan inte begripa hur folk kan tycka om det. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Men förhoppningsvis minns du inte det så väl för så dåligt jag mådde efter att ha smakat var ju nästan pinsamt.

haha
Nu kommer jag ihåg.
Du började hosta och blev röd som tusan och började garva lite smått!

El Guaje:

Men trodde seriöst att livet var över den kvällen efter det.

de var då du öppnade dina ögon [cute]


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Du började hosta och blev röd som tusan och började garva lite smått!

Mycket möjligt att det inte var värre än så men jag minns det ungefär som att jag blev misshandlad med ett fälgkors! [blush]

Blåbärt:

de var då du öppnade dina ögon

Haha ja det är iofs sant. Efter den dagen har jag börjat ta vara på livet mycket bättre, man vet ju aldrig när någon lurar i mig konjak igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Mycket möjligt att det inte var värre än så men jag minns det ungefär som att jag blev misshandlad med ett fälgkors! [blush]

i tanto? Med all polis som rullar runt? knappast[rolleyes][ops]

El Guaje:

Efter den dagen har jag börjat ta vara på livet mycket bättre, man vet ju aldrig när någon lurar i mig konjak igen.

Vi ses i sommar?[bigcheers]


   
SvaraCitera

Blåbärt:

i tanto? Med all polis som rullar runt? knappast

Haha nej det är ju en omöjlighet!

Blåbärt:

Vi ses i sommar?

Inte omöjligt! Egentligen sitter jag bara här och talar illa om konjak för skoj skull, egentligen lockar det jättemycket att få uppleva det igen. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

gentligen sitter jag bara här och talar illa om konjak för skoj skull, egentligen lockar det jättemycket att få uppleva det igen. [cute]

Den varma känslan som klättrar från magen till strupen. [love]


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Den varma känslan som klättrar från magen till strupen.

Mmm! Och den tar med sig allt man har i magen upp också! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Mmm! Och den tar med sig allt man har i magen upp också! [love]

DET kommer jag inte ihåg!


   
SvaraCitera

Blåbärt:

DET kommer jag inte ihåg!

Nej okej det där hittade jag på själv. Fel av mig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Nej okej det där hittade jag på själv. Fel av mig. [sad]

Det var Japanen som gjorde har jag för mig. Och inte på den UM träff viv ar på[n]


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Det var Japanen som gjorde har jag för mig. Och inte på den UM träff viv ar på

Aha så kan det varit, inte så bra koll på sånt! Fick bara för mig att konjak hade den effekten på folk så jag ljög ihop nåt. [blush]

Haha ursäkta om jag förstört din tråd lite, du får inte många tips kring livet här inte. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Haha ursäkta om jag förstört din tråd lite, du får inte många tips kring livet här inte. [wink]

äsch
livet leker ändå...
Ville egentligen bara att tjejer ska se mig som en brusten själ och "hjälpa" mig [ops]


   
SvaraCitera

Blåbärt:

livet leker ändå...
Ville egentligen bara att tjejer ska se mig som en brusten själ och "hjälpa" mig

Hahaha de kommer nog och hjälper imorgon! Hoppas bara inte jag lyckas skrämma bort dem ifrån dig nu när jag drog upp konjaken. I så fall tar jag på mig det. Vad jag kan göra åt det är mer oklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hahaha de kommer nog och hjälper imorgon!

kan edita inlägget så man snabbare dras till aktuell diskussion. Men tråden var i klotter så den kan väl spåra hur mcke som helst! Välkommet. Bara ni får in mig på UM igen! Jag behöver ett sekundärt liv så jag skiter i facebook mer!


   
SvaraCitera