Aviseringar
Rensa alla

Lyckliga killar


Ämnesstartare

Sorgsna människor kan väl iofs också vara rätt inspirerade. Men mer sällan. Dock är det ännu mer sällan man ser någon riktigt lycklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriöst glada och lyckliga killar som är det hela tiden är väldigt få och jag vet exakt vilka typer du menar då jag har en kompis som är sån.

Han är det för att han växte upp som mobbad och ful och tjock etc etc sen blev han riktigt vältränad, snygg, fick tjejer, men samtidigt lever efter samma mentalitet han gjorde förut så han är en "duktig pojke" som inte dricker för mycket och pluggar bra etc etc.

Så basically är han typ perfekt och därför lycklig.

Snygg, perfekt kropp, perfekt i skolan, perfekt socialt, perfekt utseende, perfekt familj, perfekt allt så han har bra självförtroende etc etc.


   
SvaraCitera

Min smak pendlar all the time beroende på humör, men vad sött att du tycer lyckliga killar är fina 🙂 Själv skulle jag nog tyckt att det varit lite jobbigt att bli attraherad av lyckliga människor, och kan man ens se att någon är lycklig [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

och kan man ens se att någon är lycklig

Eh, ja.


   
SvaraCitera

isola:

Eh, ja.

hur fan kan man se det? Världens lyckligaste människa på utsidan kan vara olycklig inuti [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

hur fan kan man se det? Världens lyckligaste människa på utsidan kan vara olycklig inuti

Man brukar kunna se igenom sådant dock, speciellt om man är bra på att själv maskera sina känslor.


   
SvaraCitera

isola:

Man brukar kunna se igenom sådant dock, speciellt om man är bra på att själv maskera sina känslor.

jaja ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

dock är grejen den att tidigare var jag nog mer attraherad av ganska tysta sorgsna pojkar. varför har det förändrats? vad tyder det på?

Du har väl upptäckt att glädje föder glädje (i vissa fall avundsjuka) och att dela glädje tillsammans är dubbelglädje.. nä, men.. efter egen erfarenhet så kanske du dras till positiva och glada killar i hopp om att att "fixa dig själv"...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på hur du är som person. Det finns ganska gott om människor som är "vårdare". Detta kanske är svårt att tro på men det är så jävla sant.
En vårdare är helt enkelt en person som tar hand om sin partner. Det är väldigt vanligt att tjejer släpar omkring på en ordentligt kass kille som fan inte kan knäppa en skjorta ordentligt osv.

Men det hela kanske beror på att du håller på att förändras ?[y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

har bara hittat 2 och den ena är på msn.

Hahahh över msn e d ju lättast ;D


   
SvaraCitera