Aviseringar
Rensa alla

Lyckligaste/Bästa SEXMINNE? 🙂


Ending Jon:

puss puss [wink]

(a)?
om det nu var så bra så vill du väl att andra också ska få uppleva det?[smile]


   
SvaraCitera

Vet inte exakta tillfället, men typ allt med min förrförra flickvän. Grymt bra sex, och jag var grymt kär.

Fast finns väl en annan kandidat då, men det var lite cepigt för den involverade piskrapp. På min rygg. Och jag brukar inte gilla sådant, även om jag gjorde det delvis då. Men sexet efteråt var bland det bästa jag någonsin haft.


   
SvaraCitera

escaape:

om det nu var så bra så vill du väl att andra också ska få uppleva det?[smile]

lol jo, men alla har olika smaker och tror att just det här är något som de flesta människor inte gillar [crazy]


   
SvaraCitera

Det var väll när jag hade sex ute.

Känslan att någon kanske ser dig, känslan att någon kommer upptäcka er.

Fyfan så upphetsande tanken är.
Samt, det var i Maj.
Så det var så här lite varmare än svalt i luften, _GALET_ skönt.


   
SvaraCitera

Ending Jon:

lol jo, men alla har olika smaker och tror att just det här är något som de flesta människor inte gillar [crazy]

haha well, det får vi ju aldrig veta nu(a) 😉


   
SvaraCitera

llooll:

Hur hände det? [bigsmile]

Vi var fulla. Och han tänkte skaka hand med mig som om vi inte kände varandra. Så jag blev sur och sa att han var dum och hade svikit mig, och då kramade han mig och vi började hångla...och så gick vi hem till han och däckade. Sedan på morgonen blev det som det blev..


   
SvaraCitera

när jag och mitt ex hade sex hemma hos henne på vår månadsdag. hennes mamma var hemma och vi fick försöka vara tysta. men vi körde på, och kom samtidigt...

på mindre än 24 timmar hade vi sex 5 gånger, och alla gånger var awesome. nu känns det som jag inte kommer ha sex på år och dagar.. bokstavligt talat.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Kan skryta med att jag har gjort det i skogen.

UM-träffen?[rolleyes][ops]


   
SvaraCitera

Alla. [cute]


   
SvaraCitera

resume:

och hon var tänd på mig

Guuuud va snuskigt [shake]


   
SvaraCitera

passaro:

UM-träffen?

[ops]


   
SvaraCitera

Är oskuld, har inga minnen. 🙁


   
SvaraCitera

Förra gången jag hade sex med honom senast, faktiskt.. vi duschade och hade sex i duschen, det var sista gången vi sågs och därför ett speciellt minne.


   
SvaraCitera

din mamma[wink]


   
SvaraCitera

[y] BARNFÖRBJUDET!


   
SvaraCitera