Aviseringar
Rensa alla

Lyssna killar


BLODÅDRA:

jaså

ja


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

du tror du är cool för du har tatueringar därför tror folk att du är cool och coola människor skrämmer andra dvs killar inte tjejer

Jag är hård och ger andra stryk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Jag retar inte upp människor, eller umgås med våldsbenägna människor. Simple as that.

kanske beror på att du inte umgås med människor överhuvud taget men göm huvudet under sanden förresten av ditt liv gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Jag är hård och ger andra stryk.

du är en sådan som skulle bli sjukt förnedrad om du fick stryk av en tjej men jag tror inte du ger andra stryk du sitter på UM och UMare ger inte folk stryk


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Jag är hård och ger andra stryk.

Jag med, i Super Smash Bros. [cool]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

värdelös punkt? du behöver inte vara våldsbenägen du är säkert rädd för att bli nerslagen av en tjej

Jag är inte rädd för att bli nerslagen av någon


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

jag tror inte du ger andra stryk du sitter på UM och UMare ger inte folk stryk

Varför inte? Jag är bara människa med taskig uppväxt.


   
SvaraCitera

poWss:

varför är det fegt att spöa tjejer? lika dum fråga

det är roligt med folk som säger att män och kvinnor är lika mycket värda, så säger dom sen att man inte ska slå tjejer för det är fegt. då ser man ju ner på kvinnorna. [cute][bigcheers]


   
SvaraCitera

mediakatt:

Jag med, i Super Smash Bros. [cool]

Är fan kung på det spelet!


   
SvaraCitera

tjejer är svaga, skulle man bli nedlagen av en tjej skulle man bli hånad för att man inte ens lyckas slå ner en tjej [no-no]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

spö

Ja, fö' fan! Ja. minns, apropå de', n. Farnheden o. farsan (Dimitar) pimplade gös i Norrlan. en g. "i" tid'n. Javisst serru, där satt vi p. isen o' fiska järnet!

Här har'u ett stycke bild p. en präktig gös!

Image


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Buddah: Jag får aldrig stryk av någon.

HAha nää nu slutar vi ljuga, vi ska inte snacka om omgångarna jag gav dig :PP:P


   
SvaraCitera

ohYEA_:

HAha nää nu slutar vi ljuga, vi ska inte snacka om omgångarna jag gav dig :PP:P

Sexuella lustar räknas ej!


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

kanske beror på att du inte umgås med människor överhuvud taget men göm huvudet under sanden förresten av ditt liv gör det

Jag umgås med människor, men inte i så stor utsträckning kanske. Våld är dock inte oundvikligt. Oavsett hur mycket du umgås med människor.


   
SvaraCitera

Never been there.. never will


   
SvaraCitera