Aviseringar
Rensa alla

Lyssna och ge mig feedback 🙂


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesetiketter

Tycker du faktiskt att du har gjort ditt bästa? Var är spetskompetens,självdistansen???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt bästa har jag inte gjort. Men jag är ändå nöjd med resultatet. Spelade in den på min macbook så jag är ingen proffs direkt. Men jag ska göra mitt bästa nästa gång och då hoppas jag att jag får spela in i riktig studio. 🙂

tack för din kommentar!


   
SvaraCitera
Lounge

lyssnade på låten. tycker att den takt du kör på din rap är rätt slätstruken. kanske platsar du bättre i en låt med högre takt? ärlig fin text om du skrivit den själv! tänk på att partiet du har tagit till refrängen är väl upphovsrättsskyddat.. och känns lite klyschig, har hört många liknande låtar man med rap i versen och en svensk känd låt med tjejröst i ref. bra jobbat!


   
SvaraCitera

Har du några fler låtar på g?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

lyssnade på låten. tycker att den takt du kör på din rap är rätt slätstruken. kanske platsar du bättre i en låt med högre takt? ärlig fin text om du skrivit den själv! tänk på att partiet du har tagit till refrängen är väl upphovsrättsskyddat.. och känns lite klyschig, har hört många liknande låtar man med rap i versen och en svensk känd låt med tjejröst i ref. bra jobbat!

På min youtube sida har jag en äldre låt från 2009 som har lite högre takt. Lyssna på den om du har tid och lust och säg om du tycker att den låter bättre. 🙂

Tack så jätte mkt för din feedback!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Har du några fler låtar på g?

Jag håller på med ett par. Det är därför jag vill ha så mycket feedback så möjligt, jag vill veta vad det är som folk tycker är bra och dåligt med mina låtar så jag kan förbättra mig 🙂


   
SvaraCitera

mosse.musik:

Jag håller på med ett par. Det är därför jag vill ha så mycket feedback så möjligt, jag vill veta vad det är som folk tycker är bra och dåligt med mina låtar så jag kan förbättra mig 🙂

Kul att du håller på med nya för jag gillar dina tidigare låtar [y]


   
SvaraCitera

Om du verkligen brinner för att göra musik så borde du köpa en bra budget mikrofon så att du får bort burkkänslan. Sedan så var det alldeles för mycket echo, Det märktes att du bara suttit på någon dålig effekt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Kul att du håller på med nya för jag gillar dina tidigare låtar

Tack så mycket. Men mina nya kommer att vara lite mer åt reggae hållet 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

Om du verkligen brinner för att göra musik så borde du köpa en bra budget mikrofon så att du får bort burkkänslan. Sedan så var det alldeles för mycket echo, Det märktes att du bara suttit på någon dålig effekt

Jag håller med dig. Jag bor nära en riktig studio så i framtiden kommer jag ''om gud vill'' att spela in där istället. 🙂

haha jo jag hade för mycket echo för ljudet var inte så bra från början (så jag försökte dölja det med echo).

tack så mycket för dina råd! 😉


   
SvaraCitera

En våldtäkt är sällan vacker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

En våldtäkt är sällan vacker

vad menar du?


   
SvaraCitera

mosse.musik:

vad menar du?

Att originalet är så vackert, så hör jag detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller med att originalet är vackert. Men det här är en helt annan musik stil och ska inte jämföras med originalet. 🙂


   
SvaraCitera