Aviseringar
Rensa alla

Lyxiga bebiskläder


ida
 ida
Ämnesstartare

Hejsan! Jag ska på ett dop om en månad och jag vill köpa några riktigt snygga bebiskläder till min tjejkompis bebis. Kanske inte är rätt ställe att fråga på, men någon här kanske kan komma med några bra tips på vart jag kan hitta det? Gärna om ni har fler hemsidor där man kan beställa online så jag slipper springa runt halva Stockholm. Tack!


   
Citera

Har du kollat in på www.littlejalo.com? De har bara vintersaker men det ska vara lite "lyxigare", jag gav bort en mössa till min systerdotter därifrån =)


   
SvaraCitera

Köp någon festligt platt från tradera och ngt hen kan ha när hen är äldre istället för ngt som endast glädjer föräldrarna ett litet tag


   
SvaraCitera

bebisar borde ha på sig ärvda 80 talsgrejer, köp sånt. är säkert coolt igen


   
SvaraCitera

Johannas:
Har du kollat in på www.littlejalo.com? De har bara vintersaker men det ska vara lite "lyxigare", jag gav bort en mössa till min systerdotter därifrån =)

SÖtaste prylarna någonsin! De där små bootsen måste jag köpa! amagaaadd


   
SvaraCitera

Men det finns ju NK om du vill köpa lyxigt. Samt massor av affärer med barnkläder på Östermalm. Bonti och byengberg är två 


   
SvaraCitera
Millso

Varför ska man ha lyxiga bebiskläder? De växer ju ur dem direkt. 


   
SvaraCitera

alla bebisar ser typ likadana ut och gör de inte det är de 1) antingen skitfula (enligt vissa) eller 2) jättesöta
är de skitfula eller jättesöta spelar det knappt ngn roll vad de är klädda i


   
SvaraCitera

Millso:
Varför ska man ha lyxiga bebiskläder? De växer ju ur dem direkt. 

Det handlar väl om kvalité snarare om än att det måste vara lyxigt. Sen så kanske man inte bara köper dyra kläder, men något ibland. 


   
SvaraCitera

Köp en halare.


   
SvaraCitera
Plotte

Peeeerfekt! Ska köpa present till min guddotter där nu. Phew, hade ingen aning om vad jag skulle köpa!


   
SvaraCitera

Gretafil:
Men det finns ju NK om du vill köpa lyxigt. Samt massor av affärer med barnkläder på Östermalm. Bonti och byengberg är två 

Ja men jag tror att Little Jalo finns i de butikerna också. Det står på deras hemsida =) Mys!


   
SvaraCitera
ida
 ida
Ämnesstartare

Plotte:
Peeeerfekt! Ska köpa present till min guddotter där nu. Phew, hade ingen aning om vad jag skulle köpa!

Hoppas det blev något fint =) 


   
SvaraCitera
ida
 ida
Ämnesstartare

Johannas:

Ja men jag tror att Little Jalo finns i de butikerna också. Det står på deras hemsida =) Mys!

Japp de finns i de butikerna ! 😀 Hittade till slut. 


   
SvaraCitera

ida:

Japp de finns i de butikerna ! 😀 Hittade till slut. 

Vad bra! Köpt alla julklappar nu då? 🙂


   
SvaraCitera