Aviseringar
Rensa alla

M'era Luna festival?


Ämnesstartare

Hej hopp allihopa! 😀

Jag och en kompis funderar på att åka på M'era Luna 09! Men vi har aldrig vart där och inte på någon anna tysk festval för den delen heller...

Så är det någon här som har varit på M'era Luna? Isf dela gärna av er av era efrsrenheter!

[bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag har inte


   
SvaraCitera

jag skulle väldigt gärna åka dit någon gång, men mina kompisar har inte alls samma musiksmak som mig och skulle hata det. Men festivalen verkar ju vara hur bra som helst, kolla bara vilka bokningar dom haft. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lovesick:

jag skulle väldigt gärna åka dit någon gång, men mina kompisar har inte alls samma musiksmak som mig och skulle hata det.

Haha jag och min kompis har en deal, jag går på en festival som hon vill gå på och hon en som jag vill XD Jag vill helst gå på en Metal typ Wacken och hon på en electronic festival. Men jag tycker om ebm ganska mycket och industrial så Mera L'una verkar vara en bra deal för mig! Så det var ett bra val av min kompis! Hoppas bara de bokar Combichrist! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaozara:

M'era Luna 09!

Får man joina? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scarlet:

Får man joina? ^^

Alla som är trevliga och snälla får joina! Så är du det? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaozara:

Alla som är trevliga och snälla får joina! Så är du det? XD

Jo det är jag, givetvis! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scarlet:

Jo det är jag, givetvis! 😀

Ja då får du joina! XD
Det är bara jag och en till så det skulle vara kul med lite fler! Har aldrig varit på en tysk festival så det känns lite läskigt!
Vi tänkte ta festivalbussen dit och hem.
[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaozara:

hon på en electronic festival

Det verkar cool! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaozara:

Ja då får du joina! XD
Det är bara jag och en till så det skulle vara kul med lite fler! Har aldrig varit på en tysk festival så det känns lite läskigt!
Vi tänkte ta festivalbussen dit och hem.
[party]

Ok, vore sjukt nice. Jag har inte heller vart på någon tysk festival 😛
någon gång måste dock bli den första, speciellt mera luna. Jag måste dit någon ^^ fast har redan Arvika inplanerat i sommar, får se om jag har råd med något mer : <


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaozara:

Så är det någon här som har varit på M'era Luna? Isf dela gärna av er av era efrsrenheter!

Jag åker dit för första gången i år, men det ska vara jävligt värt. Inte lika värt som WGT, men still bättre än alla svenska festivaler tillsammans. Ungefär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
KSENIA

nä, WGT istället[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

nä, WGT istället[sad]

Man kan åka på båda? Jag ska!


   
SvaraCitera
KSENIA

Eisleben:

Man kan åka på båda? Jag ska!

Det förstås, men jag är inte så förtjust i festivaler och allt vad det innebär. Så jag prioriterar! [zzz]


   
SvaraCitera