Aviseringar
Rensa alla

Mac, vad hände?


Ämnesstartare

Införskaffade mig en mac här om dagen.
Var det ett misstag eller ej?

Men till saken. Jag fattar ju absolut ingenting? Visst jag var förberedd på att det skulle vara annorlunda, men vad fan hände? :s

Inget vill som jag. Tangenterna är tröga dessutom, ganska trögfattade om man säger så.... man måste slå extra hårt för att den ska fatta liksom


   
Citera
Ämnesetiketter

prinsfarid:

Visst jag var förberedd på att det skulle vara annorlunda, men vad fan hände? :s

du kanske är efterbliven? :s


   
SvaraCitera

Ge det ett tag. Du vänjer dig, och sen älskar du skiten! [y]


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Ge det ett tag. Du vänjer dig, och sen älskar du skiten! [y]

Det är precis dom orden jag tänker använda i fall att jag tar en tjejs oskuld! [crazy]


   
SvaraCitera

McLuver:

Det är precis dom orden jag tänker använda i fall att jag tar en tjejs oskuld! [crazy]

Jag hoppas att du refererar till mig isåfall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpte du en utan att kolla upp något alls i förväg? Det var märkligt. Men:

prinsfarid:

Jag fattar ju absolut ingenting?

Det beror förmodligen på att OS X inte är Windows, eller vad du nu använt förut. Om du förklarar lite närmare vad det är du inte förstår kan vi till och med hjälpa dig! [y]


   
SvaraCitera

prinsfarid:

Införskaffade mig en mac här om dagen.
Var det ett misstag eller ej?

Men till saken. Jag fattar ju absolut ingenting? Visst jag var förberedd på att det skulle vara annorlunda, men vad fan hände? :s

Sterd:

Köpte du en utan att kolla upp något alls i förväg? Det var märkligt. Men:

Hur mycket pengar har du egentligen, precis kommit hem efter att ha jobbat i Norge eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Hur mycket pengar har du egentligen, precis kommit hem efter att ha jobbat i Norge eller?

Vem, jag?


   
SvaraCitera

Sterd:

Vem, jag?

Nej, andra killen. Hade citerat dig för jag också tyckte att det var konstigt att han hade köpt en mac utan att kolla upp vad det innebär.


   
SvaraCitera

When you go mac you'll never go back.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mac:ar är brillianta, jag har själv haft en i ett par månader nu och är väldigt, väldigt nöjd. Dock har jag inte upplevt det problemet som du verkar ha med tröga tangenter.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

When you go mac you'll never go back.

indeed. jag har valt ett liv i fattigdom iom att jag gick över till prylbögens heroin: macbook pro.

prinsfarid:

Var det ett misstag eller ej?

absolut inte, grattis!

prinsfarid:

Jag fattar ju absolut ingenting?

http://www.apple.com/findouthow/mac/ här och vidare finns en massa hjälp. sen kan du ju fråga här eller googla om det är nåt specifikt du undrar.


   
SvaraCitera

prinsfarid:

Införskaffade mig en mac här om dagen.
Var det ett misstag eller ej?

Det beror väl på om du tyckte om den. Ifall du inte tycker att den var bekväm att arbeta med så var det nog en dålig idé.


   
SvaraCitera

Troll?


   
SvaraCitera

En fördel är ju att ha läst på någonting om plattformen och OS:et före du ger dig i kast med att köpa en ny dator, och i synnerhet om du är en van Windows-användare. Men som folk har sagt, ge det tid och du kommer att lära dig grunderna snabbare än du har anat, vi snackar ju inte om Linux nu som är en smula svårare att bemästra i början.


   
SvaraCitera