Aviseringar
Rensa alla

macbook air? pluggdator?


Ämnesstartare

yo yo kaka här.  funderat ett tag på att köpa en ny dator, är sugen på en snabb, ej billig går sönder efter ett år-dator. den ska vara bra för plugg och filmtittande. har ni några tips? funderar starkt på macbook air, det är lite dyrt och mitt konto kmr få ont i hjärtat av det men det känns värt... eller? va tkr ni ge mig alla era tips

(ps är ingen sån där teknisk människa, så sitt inte o tipsa om hur jag ska bygga min egen dator eller jag vet inte vad.)


   
Citera
Ämnesstartare

Har en Macbook pro sedan fyra år tillbaka och är jättenöjd, funkar asbra och är som sprillans ny. Väldigt användarvänlig så man lär sig fort. Tycker det är värt det. Macbook air är väl t om ännu bättre som just pluggdator pga. lätt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
yo yo kaka här. är sugen på en kebab

Rodnar


   
SvaraCitera

thinkpad x240.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Rodnar

😀
tkr ej om kebab men är faktiskt sugen på OST. har ätit asmkt ost senaste tiden, undrar varfö.

Zymba:
Har en Macbook pro sedan fyra år tillbaka och är jättenöjd, funkar asbra och är som sprillans ny. Väldigt användarvänlig så man lär sig fort. Tycker det är värt det. Macbook air är väl t om ännu bättre som just pluggdator pga. lätt osv.

skönt! blir den seg på något sätt eller är allt som det ska?

ont: sen jag skrev den här tråden har min nuvarande dator varit snabbare än någonsin, håller på i utvecklar 1 st dåligt samvete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:
thinkpad x240.

varför 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: skönt! blir den seg på något sätt eller är allt som det ska?

Nej den funkar helt utmärkt, som jag sa; som sprillans ny. Har faktiskt aldrig haft problem med den. Kunde inte vara nöjdare!


   
SvaraCitera

kakakaka:

varför 

tangentbord, format, batteritid, och thinkpad x-serien håller för ett smärre världskrig eller två. sen är designen det bästa sen typ, någonsin. stiligare dator hittar man inte. sen är den billigare än en macbook air. ska du nödvändigtvis köpa något från apple är macbook pro vettigare, så länge som du installerar ett vettigt operativsystem på den. men det är fortfarande ett andrahandsval mot en x240 för motsvarande pris.


   
SvaraCitera
Kudhos

För att skriva, resa, titta på film är mba bra. 


   
SvaraCitera