Forumet - [mad][mad][mad]

[mad][mad][mad]

427 0 42

Spana också in:

Complicated:

jag vill småmörda alla rasister som tycks dra sig som magneter till um

Dom dras väl till diverse forum eftersom dom vet att dom är mycket "friare" på internet och riskerar dessutom inte att bli halvt ihjälslagna för sina åsikter och sitt spridande av sitt budskap

Slumpartad:

Nya msn är fult osv.

Jag hatar nya MSN mest för att man inte kan välja vad man ska heta utan man måste heta det för- och efternamn (eftersom man ju inte kan tvingas till att fylla i sitt korrekta för- och efternamn[crazy]) som man fyller i på "sidan".

vhfaj:

Jag hatar isola mer än allt annat på denna jord.

vhfaj:

Mitt hat består av betydligt mer än bara ettor och nollor.

Så puttenuttigt med glin som inte förstår vad "hat" verkligen betyder och att det redan finns så mycket av det i världen[smile]
vhfaj:

Hat är känsla

Du är defenitionen av patetisk.

Isola ogillar säkert mig också, men inte fan går jag o hatar henne för det. Orka hata nån random internet-människa man aldrig träffat och antagligen aldrig kommer att träffa liksom... Och varför hata en människa man känner IRL när man bara kan säga upp bekantskapen? Nej gubbe lilla, du har mycket att lära[no-no]

Oh, nämnde jag förresten att du är defenitionen av patetisk?

Rejmond D Röjter:

skulle klara av det utan att åka in på sjukhus

Try me, skulle det gå så långt skulle det tyvärr vara du som åkte in och... det vill jag inte så vid närmare eftertanke - don't try me[blush]