Aviseringar
Rensa alla

Män och kvinnor


Skulle det inte finnas någon som helst attraktion har jag lite halvsvårt att tänka mig det.


   
SvaraCitera

Förhoppningsvis inte [rolleyes][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Kvinnor skulle bli tvugna att stöta på killar, att ta första steget för en jävla gång skull.
Vilket inte kommer hända, inte i helvete. Vi män skulle få ännu mer, rättfärdigad i detta fall, makt.
Kvinnorna skulle bli slavar.

Haha helt rätt. Fast kan du förklara hur kvinnor skulle bli våra slavar? För jag tror det motsatta, att feminister skulle att öka med oändligt många procent för att sedan börja förtrycka män mycket, mycket mer.

Fast iof kanske vi skulle totalt ignorera kvinnor och göra det bättre för oss män, köpa en kvinna och ha i köket igen, vad tror du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6laxari1laxask:

Skulle det inte finnas någon som helst attraktion har jag lite halvsvårt att tänka mig det.

Haha iaf en kille som är ärlig.

mediakatt:

Jag är inte ironisk, jag tycker att det är genuint fascinerande att du verkar tro att mäns intresse av relationer med kvinnor är grundat i sexlust. För du inser att du har en relation med din mamma och så, va? Att även homosexuella män har kvinnliga kompisar?

Jo men kvinnor är väldigt svåra och ibland mycket irriterande. Tror att väldigt många skulle tappa intresset, inte alla.


   
SvaraCitera

senap123:

Jo men kvinnor är väldigt svåra och ibland mycket irriterande. Tror att väldigt många skulle tappa intresset, inte alla.

Lulz. Precis som om folk i allmänhet inte kan vara mycket irriterande ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väl samma sak som att kvinnor skulle förlora sin sexlust gentemot män, de skulle väl inte vara särskilt intressanta då heller

Zittam:

Kvinnor skulle bli tvugna att stöta på killar, att ta första steget för en jävla gång skull.

det har inte slagit dig att kvinnor kanske inte är så jätteintresserade av dig om det nu är så att de aldrig tar första steget?

//Blivande_japan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Findus:

et har inte slagit dig att kvinnor kanske inte är så jätteintresserade av dig om det nu är så att de aldrig tar första steget?

Kvinnor och deras personliga påhopp hela tiden.. Det är fakta att tjejer är så jävla fega att de aldrig vågar ta första steget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Findus:

det har inte slagit dig att kvinnor kanske inte är så jätteintresserade av dig om det nu är så att de aldrig tar första steget?

//Blivande_japan

Jag menar i största allmänhet ditt röv. Håll dig till ämnet.

senap123:

Fast iof kanske vi skulle totalt ignorera kvinnor och göra det bättre för oss män, köpa en kvinna och ha i köket igen, vad tror du?

Detta är precis vad jag menar, männen skulle kunna totalignorera kvinnor till stor del och troligen bry sig mindre om att bli utmålade som manssvin i världen.

senap123:

Haha helt rätt. Fast kan du förklara hur kvinnor skulle bli våra slavar?

Ordet "slavar" använde jag lite fel där, men kvinnorna skulle klart bli våra underordnader. Såsom det varit väldigt länge i världshistorien. Männen har stått över kvinnorna i samhället.
Och eftersom att man ofta säger att sängkammaren är kvinnans territorium så skulle de förlora den sista fronten de har i princip. De skulle bli förpassade till köket och städ.
Jag tror iallfall att vi män skulle dra nytta av detta, jag tror att jag personligen skulle göra det faktiskt.


   
SvaraCitera

senap123:

Haha iaf en kille som är ärlig.

Det finns massor av saker som jag tycker om hos tjejer/kvinnor, saker som jag verkligen uppskattar, men det är samtidigt saker som jag absolut inte uppskattar hos män. vilket tyder på att i det fall attraktionen
inte längre fanns skulle inte heller "kärleken" till dessa ting inte längre uppstå.

Och om vi tar det hela ett steg längre och säger att vi kände lika lite attraktion för kvinnor som för män så skulle jag troligen hellre gänga mig med en man eftersom att vi troligen skulle ha mer gemensamt.


   
SvaraCitera

[tard][tard]


   
SvaraCitera

Zittam:

Jag menar i största allmänhet ditt röv. Håll dig till ämnet.

alla tjejer jag känner säger att om de är intresserade så visar de det. är de bara smått intresserade el ointresserade så pallar de inte bry sig.
håller mig lika mycket till ämnet som du gör[rolleyes]


   
SvaraCitera

I Sparta var typ alla män soldater och träffade bara sina fruar för att skaffa barn. Skulle kanske bli något liknande om man tog bort sexlusten, ingen kärlek, inga speciella relationer, och man får para ihop ointresserade män med kvinnor för att ha sex bara så man kan föda upp nya arbetare och soldater. Det vore coolt.


   
SvaraCitera

är du cp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

alla tjejer jag känner säger att om de är intresserade så visar de det. är de bara smått intresserade el ointresserade så pallar de inte bry sig.
håller mig lika mycket till ämnet som du gör

Dina vänner ljuger, det är i 9/10 fall killen som tar första steget.


   
SvaraCitera

Zittam:

Dina vänner ljuger, det är i 9/10 fall killen som tar första steget.

eller så är det du som är födomsfull/har dåliga erfarenheter


   
SvaraCitera