Aviseringar
Rensa alla

män som hatar kvinnor som gillar datoer


Ämnesstartare

haha är det bara jag som tycker det här är hysteriskt roligt eller? [bigsmile]

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1594680&BroadcastDate=&IsBlo...

filmtrailer för filmen män som hatar kvinnor som gillar datorer. uppföljare på kvinnor som gillar datorer som i sin tur är uppföljare på den där kända stig larsson-boken. typ män som hatar kvinnor eller va den heter

btw, efterlyst står å filmar nåra hundra meter från mej. var nyss ute i direktsändning 😛


   
Citera

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

[rolleyes]

jag har ju sagt åt dig att använda windows vista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

DMITRI:

jag har ju sagt åt dig att använda windows vista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tänker jag då rakt inte göra [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Tänker jag då rakt inte göra [sad]

varför det 🙁


   
SvaraCitera

Helt rätt och samtidigt fel, kvinnor får använda sig av datorer så länge de förser oss med nakenbilder, webcam6 & porr.


   
SvaraCitera

DMITRI:

varför det 🙁

Varför skulle jag? [sad]


   
SvaraCitera

Fett fult att dom tog upp Windows Vista, alla som läst boken vet att båda huvudpersonerna (Lisbeth och Mikael) använder Mac [no-no]


   
SvaraCitera

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Fett fult att dom tog upp Windows Vista, alla som läst boken vet att båda huvudpersonerna (Lisbeth och Mikael) använder Mac [no-no]

haha är det så??? jag harju inte ens läst den. däremot finns de ju en annan sketch där den här lisbeth bara pratar om mac hela tiden. och bill fucking gates med sitt win95

Lifegoeson:

[mad]

ghiillar du datorer eller[blush][blush]


   
SvaraCitera

DMITRI:

ghiillar du datorer eller[blush][blush]

[blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lifegoeson:

DMITRI: ghiillar du datorer eller[blush][blush]
[blush][blush][blush][blush]

kan föreställa mej dej som en sån där söt liten datatjej som spelar sims och habbo [bigsmile][blush]

kanske provar på lite cs åxå men blir ägd på en gång. hett[blush]


   
SvaraCitera

DMITRI:

är det så???

[mad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

itch:

[mad][cry]

men har det brunnit eller[cry][mad]


   
SvaraCitera

DMITRI:

haha är det så??? jag harju inte ens läst den. däremot finns de ju en annan sketch där den här lisbeth bara pratar om mac hela tiden. och bill fucking gates med sitt win95

Ja, i början av boken använder hon en iBook och sedan så får hon pengar av sin advokat för att köpa en PowerBook, så står det massa specifikationer och detaljer om den lol [chocked]

Fast jag har för mig att de onda karaktärerna använder typ Dell eller Acer i boken, kanske ett dolt budskap [y]


   
SvaraCitera