Aviseringar
Rensa alla

Människolivet är en Jackpot! (Sluta reinkarnera!)


Fna va skönt att inte vara religös.... Argh! Fängelse här! Fängelse där![n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Obbox:

Fängelse här! Fängelse där!

Men det är ju ett FAKTUM som du inte kan FÖRNEKA... [no-no]

Vi har ALLA fått livstids fängelse i dessa våra temporära dödliga kroppar... [wink]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Vi har ALLA fått livstids fängelse i dessa våra temporära dödliga kroppar... [wink]

har du nånsin lekt krig? Sprungit omkring med låtsasgevär och träpinnar och krigat mot dina polare?

Gör det! Det är nyttigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Obbox:

...och krigat mot dina polare?

Jag älskar mina polare för mycket för att kriga mot dem...


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Jag älskar mina polare för mycket för att kriga mot dem...

Vilket tråkigt liv... När jag var liten slogs jag o mina polare med träpinnar minnsan!


   
SvaraCitera
leafar

Dödsguden:

SLUTA REINKARNERA!

Inga problem... jag har aldrig ens börjat reinkarnera.


   
SvaraCitera

HÖRRÖ! JAG HAR ETT FÖRSLAG! GÖR DET HÄR:

BEGÅ SJÄLVMORD OCH SE VAD SOM HÄNDER [y] [cool] [n] [y]


   
SvaraCitera

ungefär:

buh

[love]


   
SvaraCitera

Till ungefär p17!!:::

Ugra Viram Maha Visnum
Jvalantan sarvato Mukham
Nrsimham Bisanam Badhram
Mrtyum Mrtyum
Namaho Namaha
Chackra Chackra Chackra Chackra

Sri NrasimhaSriNaraSimha Jay Narasimha Jay JayNarasimha Deva

Dina sjuka Utalanden kommer som blixtrande bummerangen mot dig själv!!!!InjoyThem!!!!!

Att tala till hjärnsläpp maxi avundsjuka lustfyllda reptil hjärnans tänkande köns ego identifierade egon ÄR Just som att tala till en Galapogos Ödla.

Välmenande ord fattar det inte vad det är.Så De ser alla som sina fiender i sitt primitiva livsperspektiv.

Still vi pray even for such soul lost in a maniacs mind!!!!

UgraViram MahaVisnum


   
SvaraCitera

De som har kunskap behöver alldrig beakta tanken över vad som hände vid själv mord. De vet redan.MAN ANTAGER en spök kropp lika länge som man hade karma att leva i den fysiska kropp man skulle genomlevt sitt karmiska öde i.

Mao man befinner sig i landet mitt emellan.Man har varken andligt insikt och ej heller möjligthet att njuta av matereilla objekt.Man är i huvudsak som bakom "en glasruta med spegel" och man kan bara se hur andra i kroppar njuter och lider av den matereilla världen emedans ingen ser dem i sin subtila spök kropp.Dock så har de en viss förmåga, som varierar baserat på det karmiska ödet hos individen som hamnat i en spök kropp, att påverka den matereilla omvärlden ex förflytta fysiska föremål mm

Så trots man har samma lusta för sex och andra njutningar som när man hade en fysisk kropp har man ingen möjligt att kunna bli stimulerad.Detta gör individer i spök kroppar desperata att de söker övertaga andras fysiska kroppar.När det lyckas talar man om att ngn är besatt av ett spöke mao en själ som som begått självmord och "belönats" med ingen livsstimulans alls förutom iaktaga andra individer i fysiska kroppars leverne.Dessa individer i spök kroppar tål oftast inte höra andliga sånger för de är oftast grymt lustfyllda och materiellt giriga därför kan man oftast mycket enkelt driva dem ur ett hus eller andra platser via att bara sjunga Herrrens namn och andra sånger som Ärar Herren och Hans helgon


   
SvaraCitera

ungefär p.17 jag välsignar dig att du tappar förmågan att kunna nyttja dina händer att skriva enär du inte vet hur att nyttja denna förmåga på ett för dig karmiskt kreativt sätt.VARSÅ GOD!!!

GOD BLESS på olika vis enligt var och ens personliga karaktär och behov av uppfostran!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

powerpuff_93:

BEGÅ SJÄLVMORD OCH SE VAD SOM HÄNDER

Mord ger mycket dålig karma... [n]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Mord ger mycket dålig karma... [n]

källa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

powerpuff_93:

källa?

Som man sår får man skörda... [cool]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Som man sår får man skörda... [cool]

ok. källa?


   
SvaraCitera