Aviseringar
Rensa alla

Människor förtjänar att bli torterade i hela sina liv, inte döden eller vård!!!


Ämnesstartare

Lidande små barn:

Varför inte? På vilket sätt bryter det mot reglerna?

§3 (...)Det är ej heller tillåtet att publicera material som medvetet är falskt, felaktigt, förödmjukande, angrepp på person(er) eller företag, eller på något annat sätt som är olagligt.(...)

Själv så bryr jag mig inte, men det är inte jag som skrivit reglerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

§3 (...)Det är ej heller tillåtet att publicera material som medvetet är falskt, felaktigt, förödmjukande, angrepp på person(er) eller företag, eller på något annat sätt som är olagligt.(...)

Falskt: Nej, det är redan fastslaget att det är han som är gärningsmannen.

Felaktigt: se ovan

Förudmjukande: På vilket sätt? Varför skulle det vara mer förudmjukande för honom än för Anders Eklund, Christine Schürrer och de andra kända brottslingarna att få sitt namn uthängt här. Har man begått en sådan vidrig gärning får man skylla sig själv. Tror heller inte att han förudmjukas mer av att hans namn finns här än på Flashback, PI och andra siter.

Personangrepp: Kan inte appliceras då han med största sannolikhet inte är medlem på UM. Isåfall skulle man inte kunna säga heller att Reinfeldt är en jävla idiot.

Olagligt: Är det inte heller då personuppgifter är offentliga handlingar.

För övrigt var det helt ok att i en annan tråd skriva ut kvinnans namn som låg bakom Väsby-reklamen, bara man inte skrev ut hennes personnummer, så jag kräver faktiskt att en U eller admin yttrar sig i den här frågan.


   
SvaraCitera

OF 5:

ett ord: arkebusering


   
SvaraCitera

Helt sjukt. Fattar inte att folk skrattar ens?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera