Aviseringar
Rensa alla

Människor som hör röster (Känsliga läsare varnas)


Ämnesstartare

Med (känsliga läsare varnas) ville jag bara förtydliga att ni inte ska läsa den här texten om ni lätt blir upprörda över andras teorier!

En del föds med fel i hjärnan, visst, men min teori är att samhället ibland kan hjärntvätta sådana typer som hör röster i hjärnan (nu talar jag inte om elaka röster) att de har en sjukdom... Så är det inte i alla fall. Det kan vara budskap från ANDRA SIDAN och man kan bota det med hjälp av en magisk person kanske medier eller om man vill behålla gåvan och pallar rösterna försöka göra det till någonting bra.

Vad tror ni om denna teorin p.s jag hör inga röster d.s


   
Citera
Ämnesstartare

Det stod lite mer om detta i boken LJUSFOLKET tips: läs den.


   
SvaraCitera

bullshit!!!! det finns inga spöken eller troll..karlar allt är bara atomer gas o sånt jorden är bara jord o lava gas och vatten varför skulle det finnas spöken. det skulle bryta mot fisikens lagar och bioligins lagar o sånt men jag tror dock att det finns en annan dimension


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag hör röster för att jag är galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bugatti:

bullshit!!!! det finns inga spöken eller troll..karlar allt är bara atomer gas o sånt jorden är bara jord o lava gas och vatten varför skulle det finnas spöken. det skulle bryta mot fisikens lagar och bioligins lagar o sånt men jag tror dock att det finns en annan dimension

Du är en ung själ ser jag alldeles för lite livserfarenhet i din själ japp så kan det vara tyvärr du bidrar inget i den här tråden så schas med dig samla på dig lite karma istället är mitt tips


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Nej, jag tror jag hör röster för att jag är galen

Menar inte att vara oförskämd mot er som hör röster men detta är faktiskt en intressant teori tycker jag.


   
SvaraCitera

Angelize:

är mitt tips

är du nån sorts guru eller religionist hippie eller jvetefan vad du e för nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bugatti:

är du nån sorts guru eller religionist hippie eller jvetefan vad du e för nåt

Haha, ser att din livsguide inte arbetat tillräckligt med din tro!! Eller så kanske det är du som ignorerar Andra sidan... sänder varma tankar till dig iaf.


   
SvaraCitera

Angelize:

som ignorerar Andra sidan... sänder varma t

Angelize:

Haha, ser att din livsguide inte arbetat tillräckligt med din tro!! Eller så kanske det är du som ignorerar Andra sidan... sänder varma tankar till dig iaf.

what are you talking about??[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bugatti:

what are you talking about??[tard]

Du kanske bestämde dig för att innan du åkte ner till denna jord att Hey jag vill ta en andlig paus från tron och bara leva, jaja, kan inte din livsplan... lycka till med den iaf varma kramar


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

[party]

nämen vd bra


   
SvaraCitera

bugatti:

det finns inga spöken eller troll

det kryllar av troll på um!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, tror att de är "ute och cyklar" och har svårt att hålla reda på var deras associationer kommer ifrån.


   
SvaraCitera

bugatti:

bullshit!!!! det finns inga spöken eller troll..karlar allt är bara atomer gas o sånt jorden är bara jord o lava gas och vatten varför skulle det finnas spöken. det skulle bryta mot fisikens lagar och bioligins lagar o sånt men jag tror dock att det finns en annan dimension

Fysikens*
Biologins*

Jag tror också som du, trots att du inte kan stava till något av det du argumenterar för, men en annan dimension bryter precis lika mycket mot fysikens lagar som andar osv. Så varför tror du på det om du nu tillitar dig på vetenskapen?


   
SvaraCitera