Aviseringar
Rensa alla

människr som babblar på oavbrutet


Ämnesstartare

Man märker ju om den andre är intresserad eller ej men vissa gör inte det. Jag pratar också mycket ibland men jag babblar inte på oavbrutet, och jag börjar inte att prata med någon. Det är mest om personen har frågat X antal frågor som jag svarar på det och kan bli lite långdragen om jag är osäker på vad jag ska svara, inte tänkt igenom frågorna innan etc.

Men det är endast när det är svårt att beskriva något. Bättre att vara tyst, har jag funnit. Människor är inte intresserade om de inte är typ ens bästa vän.


   
SvaraCitera

förstår inte, märker de inte av hur oengagerad man är i samtalet? ÄR JU FAN INTE ENS INTRESSERAD I VAD DU SÅG PÅ TV IGÅR ELLER OM DET NYA ANDROID-SPELET DU HITTAT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken: ÄR JU FAN INTE ENS INTRESSERAD I VAD DU SÅG PÅ TV IGÅR ELLER OM DET NYA ANDROID-SPELET DU HITTAT

HEHEHEHEHEHEHE, vill du veta vad jag såg på tv igår? Har hittat ett nytt Android-spel btw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr d skönt när man inser att ens respons inte betyder nånting för deras fortsatta babbel. man kan då se dem som ett bakgrundsljud istället för att känna ansvar för dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är duktig på att babbla men snackar inte smöja!


   
SvaraCitera

df rqp: man kan då se dem som ett bakgrundsljud istället för att känna ansvar för dem

Kan inte göra detta, kanske får jag skylla mig själv. Måste sitta och låtsas vara halvt-intresserad och säga mhm, ahh aha emellanåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför klagar ni inte då? ibland babblar jag på oavbrutet men ingen har nånsin bett mig vara tyst... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deluxe:
Varför klagar ni inte då? ibland babblar jag på oavbrutet men ingen har nånsin bett mig vara tyst... 

De e bara för du e. Svart ingen vågar sägs till :((()))) 
Fick iPad pz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fuck iPad*....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

De e bara för du e. Svart ingen vågar sägs till :((()))) 
Fick iPad pz

sant...
Jag ba lol alla här hatar mig för jag e svart.... dom ba nej du e inte alls svart!!! bara lite mer solbränd än oss 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha din skogsjeep 

H


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wtf? Hur kunde skojare bli skogsjeep 

W


   
SvaraCitera

Timmmmmmmmmm:
wtf? Hur kunde skojare bli skogsjeep W

Din iPad är en skogsjeep


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

Din iPad är en skogsjeep

Amen din pappa är en skogselefant med många sårskorpor på tassarna


   
SvaraCitera