Aviseringar
Rensa alla

mäta kroppsmått.


Ämnesstartare

när man mäter låromkrets, vart SKA man egentligen mäta då? på det tjockaste längst upp eller precis mellan knät och det tjockaste? för mäter jag i mitten är det 48,5 och jag har lite svårt att acceptera det faktum att det tjockaste är 56 så jag vore glad om jag kunde säga att mina lår är 48,5 om nån frågar [n] det är liksom en ENORM skillnad när vi pratar lår!

och vart mäter man midjemått? där man är som smalast eller vid naveln?


   
Citera
Ämnesetiketter

[tired]


   
SvaraCitera

vem frågar lixx om lårstorlek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

vem frågar lixx om lårstorlek

det är väl kanske inte så att det är det första man frågar om när man träffar en människa för första gången men klart folk kan fråga. [confused] speciellt vi tjejer som har tendens till att bry oss om varandras storlek.


   
SvaraCitera

ruunar:

det är väl kanske inte så att det är det första man frågar om när man träffar en människa för första gången men klart folk kan fråga. [confused] speciellt vi tjejer som har tendens till att bry oss om varandras storlek.

jag har aldrig hört någon fråga om någon annans lårstorlek men ok. du kan ju alltid svara "jag vet inte" om du skäms så mycket


   
SvaraCitera

Vad är det för idioter som jämför lårstorlek?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

midjab mäter väl där det ärsom smalast, låren där dom är bredast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på idrottsmedicin mätte dom alltid 18cm från knäskålens slut på mig, men jag har ingen aning..


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera