Aviseringar
Rensa alla

Mafia II, världens genom tidernas bästa spel?


Ämnesstartare

För några år sedan, när Mafia I kom ut fastnade jag för detta spel DIREKT! Jag hade tidigare kört GTA, CS, Battlefild osv, men detta var något HELT annat. Det var som om man var med i en film, man var huvudpersonen i en film och tillsammans med sin mafia familj fick man gå genom 40-talets gangsterliv.

Mafia I är nog det bästa spelet jag någonsin spelat, GTA kan slänga sig och nu håller skaparna på med Mafia II. Tycker ni om dataspel ska ni skaffa Mafia, vad för spel ni än tycker om.

Jag är den typen som ALDRIG köper spel och musik, men Mafia II som kommer ut snart kommer jag köpa, defenetivt. Varför? Jag tycker att efter att ha kört Mafia I är det värda varenda dollar, hur rika de än är.

http://www.2kgames.com/mafia2/home.html check it out, screenshot trailen med mera.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

GTA IV.. inget mer å säga


   
SvaraCitera

Daniel_Soon:

Mafia I är nog det bästa spelet jag någonsin spelat

Mafia var så jävla dåligt, jag tröttnade efter att ha kört runt i timtal på det första uppdraget med en usel kontroll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra motor i Mafia. Samma som användes till Hidden & Dangerous 2.

Dock så är det att ta vatten över huvudet att kalla ett spel som inte ens har kommit ut än för världens bästa spel[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mafia var perfekt, ja. Är det Illusion Softworks som sysslar med uppförjaren då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daniel_Soon:

Jag hade tidigare kört GTA, CS, Battlefild osv

... och du tror att du har något att säga till om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett stycke värsting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alter ego:

Mafia var så jävla dåligt, jag tröttnade efter att ha kört runt i timtal på det första uppdraget med en usel kontroll.

de 3 första uppdragen är ganska tråkiga faktist, men inte resten.


   
SvaraCitera

Daniel_Soon:

de 3 första uppdragen är ganska tråkiga faktist, men inte resten.

Om de är jobbiga att ta sig förbi är spelet felkonstruerat.


   
SvaraCitera

Daniel_Soon:

Mafia II, världens genom tidernas bästa spel?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HA!

Inte ens på topp 100.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mafia I är ju hur tungt som helst, inget snack om saken! Undrar dock om tvåan kommer att kunna leva upp till mina förväntningar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, självklart inte.
Zelda alla dagar.


   
SvaraCitera

Mafia 1 är ett av de bästa spel jag någonsin spelat, Mafia 2 hoppas jag blir bättre 🙂


   
SvaraCitera

Daniel_Soon:

: Mafia II, världens genom tidernas bästa spel?

Nej, men det verkar rätt intressant. Spelade dock inte mycket Mafia I, men det jag hittills har sett utav Mafia II verkar bra. [y]


   
SvaraCitera