Aviseringar
Rensa alla

mage mage mage.


Ämnesstartare

öh, nu är det så att jag har i hela mitt liv varit riktigt smal och kunnat äta allt jag vill, hur mycket jag vill och ändå varit smal. men senaste tiden (jäkla ppiller) har jag börjat gå upp och ALLT sätter sig på magen, det fördelas liksom inte.
jag är ju i ganska okej i form i övrigt, men min mage ser ut som hej kom och hjälp mig. helt ärligt, jag ser mer gravid ut än vad min farbrors fru gjorde i nionde månaden (......), och det är inget skämt. nog för att hon inte var sådär jättestor dock, men man är ju ändå inte.. liten när man är höggravid. och det är inte direkt ett mål jag har här i livet. värst är det på kvällen iaf, när min mage svullnar upp som en luftballong, men det putar ut konstant, mer eller mindre.
min fråga är i alla fall, finns det nåt sätt att träna just magen eller måste man träna hela kroppen för att få bort det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja du kan inte punktförbränna, men det är lite lstigt att allt samlar sig hos magen på dig eftersom du är en tjej, om ja inte minns fel så brukar killar ha det problemet p.g.a teststeron, du borde ha mer fettsamling vid låren osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

det är lite lstigt att allt samlar sig hos magen på dig eftersom du är en tjej

hm, jag är unik. eller så är jag egentligen man.
men tja, om det inte går att punktförbränna får jag väl hitta på nåt annat då. fast jag är ju inte riktigt motionstypen.
jag kommer alltid på att "åh, nu ska jag bli duktig och vara ute och springa eller åka skidor minst en timme om dagen!"
det håller i ungefär.. en dag.


   
SvaraCitera

Sluta äta funkar alltid


   
SvaraCitera

Hörru, testa använd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Sluta äta funkar alltid

finns inte, mat är min passion här i livet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thats it:

Hörru, testa använd

testa vadå?


   
SvaraCitera

prova att byta p-piller sort eller nått[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det bara jag som tänker på att det kommer upp tre trådar i veckan som handlar om mage? Fattar inte hur man orkar svara på dessa trådar.
Jag säger bara: SÖK!!!! och du skall finna...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta med godis, läsk och snacks (Och ppiller? xD). Välj tallriksmodellen ^^


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera