Aviseringar
Rensa alla

Magen kurrar!


Ämnesstartare

Pinsamt när magen kurrar, hur får man det sluta? (säg inte ät mat!) Funkar det att dricka varmt vatten eller tee? Det är inte trevligt när man är bland folk & det kommer massa skumma ljud. Så jag söker en tillfällig lösning.

Och det här med svimma, det är lågt blodtryck/blodsocker va? Räcker det med vindruvor? För att snabbt stabilisera det(undvika att svimma offentligt)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ät mat som en vanlig människa så slipper du både psykiska, fysiska och andra dumma problem.


   
SvaraCitera

invisible:

Pinsamt när magen kurrar, hur får man det sluta?

Välkommen i klubben[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät mat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillajordgubben:

Välkommen i klubben[n]

[wink] kanske borde släppa en skiva, remix med magkurr å sånt, vi skulle bli dom nya pusscat dolls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät lol [zzz]


   
SvaraCitera

invisible:

kanske borde släppa en skiva, remix med magkurr å sånt, vi skulle bli dom nya pusscat dolls

Utan tvekan![party]


   
SvaraCitera

schizofrenutter:

Ät lol

Sånt hjälper ju inte[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anledningen till att magen kurrar är väl nästan alltid att man är hungrig och har ätit dåligt. Så varför inte äta som en normal människa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

Anledningen till att magen kurrar är väl nästan alltid att man är hungrig och har ätit dåligt. Så varför inte äta som en normal människa?

För att jag just nu fastar. Därför. [rolleyes] & jag vill kanske inte att jag ska låta som jag svälter, folk blir oroliga då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

Pinsamt när magen kurrar, hur får man det sluta?

invisible:

Och det här med svimma, det är lågt blodtryck/blodsocker va?

Den enda egentliga lösningen är att äta.

Magen kurrar för att den är hungrig och du svimmar för att du inte har fått i dig tillräckligt med energi. Du löser båda problemen genom att äta.

Har du anorexi eller äter du inte av någon annan anledning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malachi:

Har du anorexi eller äter du inte av någon annan anledning?

Jag har absolut inte anorexi. Usch fyfan. Jag är verkligen tacksam för livet å vill inte friviiligt ha nån sjukdom. Jag fastar nu. Men händer väll att jag ändå när jag inte fastar svimmar. Jag har lågt blodtryck sa läkaren. Men hur får man ett högre blodtryck?


   
SvaraCitera

invisible:

Jag har lågt blodtryck sa läkaren. Men hur får man ett högre blodtryck?

Konstigt att du inte fått någon medicin för det när du har sådana problem så att du svimmar. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

Jag fastar nu. Men händer väll att jag ändå när jag inte fastar svimmar. Jag har lågt blodtryck sa läkaren. Men hur får man ett högre blodtryck?

Jag har något liknande problem. Jag har också svimmat några gånger. Mitt blodtryck är lite lågt och jag är ganska lång. Lösningen är dock att äta och träna. Hjärtat mår bättre av både mat och träning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Konstigt att du inte fått någon medicin för det när du har sådana problem så att du svimmar. [confused]

jag är ung.... [chocked] jag behöver ingen sån medicin [cry]


   
SvaraCitera