Aviseringar
Rensa alla

Magproblem och tarmar


Ämnesstartare

De hade inte kvar den där chokladen på apoteket[sad] Får leva med ballongmage.


   
SvaraCitera

eroh:

brusten tjocktarm

oftast är det nog blindtarmen som spricker. då menar jag just blindtarmen (caecum) och inte "blindtarmen" (appendix vermiformis), den som kan bli inflamerad
...nåja, kanske teknikaliteter egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

jag bajsar inte så bra

Anura:

Och jag har även fått en knöl i handleden

hahahaah seriöst, fan vilken...

okej, du tror att du har bajs i handleden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasta i en vecka och kör tarmsköljning så ska du se att du mår bättre sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad sade LäkarN^ ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glxblt:

oftast är det nog blindtarmen som spricker

tjocktarmen eller "grovtarmen" kan också spricka om man har otur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Fasta i en vecka och kör tarmsköljning så ska du se att du mår bättre sedan.

Är det ett bra alternativ? Har du själv testat? Jag har funderat på att göra det. Men jag undrar verkligen hur bra det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Är det ett bra alternativ? Har du själv testat? Jag har funderat på att göra det. Men jag undrar verkligen hur bra det är.

Personligen har jag inte gjort det då jag är rädd att försvinna helt och hållet (är mycket mager) men jag tror alla i min familj har gjort det och gör det nån gång per år. Min bror sa senast igår att det är det skönaste som finns, man känner sig så jävla ren i kroppen. Och själva fastan är ju en utanför kroppen-upplevelse om man kör tillräckligt länge. [wink]


   
SvaraCitera

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har det i flera dagar, bajs kvar alltså. det har alla -.- , men kolla upp det då.. men troligen äter du för lite fibrer, rör dig för lite, dricker för lite eller äter med för långt mellanrum, själv har jag "IBS" irriterad tarm, pga dom anledningarna, nåt jag får leva med. känns ofta som att nåt skär sönder tarmarna där inne så [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera