Aviseringar
Rensa alla

Magproblem..


Ämnesstartare

Stephen:

skulle tippa på magkatarr,

Okej. Tack. I vilket fall som helst bör jag snacka med skolsköterskan till att börja med.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

Vad är det?

http://www.magotarm.se/foldrar/ibs.html

Eller magsår kanske? Jag vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GoodbyeKitty:

http://www.magotarm.se/foldrar/ibs.html

Eller magsår kanske? Jag vet inte.

Ohh... Okej ._. Tack. Men hoppas det är något tillfälligt (dock svårt att tro med tanke på de 1.5 åren tbx.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Magkatarr beror oftast på stress..."

I'VE GOT IT!

Jag är ett typiskt exempel på stress. Och därpå detta. Så nu till... Vad gör jag åt det hela? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

Ohh... Okej ._. Tack. Men hoppas det är något tillfälligt (dock svårt att tro med tanke på de 1.5 åren tbx.)

Det hoppades jag också.

Men har du bara ont eller måste du gå på toaletten också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så har jag med. Fast högre upp på magen. Vissa perioder försvinner det nästan helt, sen kommer det tillbaka. Har sån period nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GoodbyeKitty:

Men har du bara ont eller måste du gå på toaletten också?

Bara ont..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Så har jag med. Fast högre upp på magen. Vissa perioder försvinner det nästan helt, sen kommer det tillbaka. Har sån period nu.

Högre upp? [tard] Jag har ju så högt upp man kan ha? 🙂 annars äre på brösten, haha. Eller jag antar att du syftade på mig? hjum.-aja.
Jo samma här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

Högre upp? [tard] Jag har ju så högt upp man kan ha? 🙂

Jaha! Jag fatta inte vad du mena med revbenen x) Men okej då har vi väl på samma då. Jag har haft magsår. Har tagit tester nyligen och det visade något som jag inte fattade, men jag ska dit snart så får dom väl förklara.
Du borde verkligen gå till doktorn. :O


   
SvaraCitera

chipz:

Men efter gör det ont som fan - liksom krampar i ryggen-magen "mellan revbenen".

Har flera gånger upplevt precis samma sak, ofta efter att jag ätit fet mat eller om jag inte har ätit på länge och sedan stoppar i mig någonting. Det kan hålla i sig i flera timmar om det vill sig illa, julhelgen var ett rent helvete för min del. Dock känner jag av det i perioder. Har inte heller kollat upp vad det är....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltforingenting:

Har flera gånger upplevt precis samma sak,

alltforingenting:

Har inte heller kollat upp vad det är....

Känns som att det är precis samma sak.. Jag tordes inte gå till skolsköterskan idag..[n] Får tvinga mig imorgon.. Uhhu [chocked]


   
SvaraCitera

chipz:

Känns som att det är precis samma sak.. Jag tordes inte gå till skolsköterskan idag.. Får tvinga mig imorgon.. Uhhu

Ja... Annars får inte jag reda på vad det är. Hehe. Kör hårt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha!
Ett ord: läkare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltforingenting:

Ja... Annars får inte jag reda på vad det är. Hehe. Kör hårt!

Haha 😉 Mhaaaa. Har inte gått än. Doh! Jag hatar att snacka om sånt, ensam, osv............. lbbu.

alltforingenting:

Ja... Annars får inte jag reda på vad det är. Hehe. Kör hårt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

Haha!
Ett ord: läkare

Kanske inte det lättaste? 🙂
Mina föräldrar vet inte ens ;o


   
SvaraCitera